اخبار قالیشویی اخبار قالیشویی .

اخبار قالیشویی

۵ فاکتور کلیدی برای انتخاب یک قالیشویی خوب و معتبر از نگاه آئین خراسان مشهد

۵ فاکتور کلیدی برای انتخاب یک قالیشویی خوب و معتبر از نگاه آئین خراسان مشهد

قالیشویی دردشت

دیار میرزا

اطمینان حاصل کنید که همیشه کارشناسان قالیشویی آموزش دیده، با تجربه و دارای گواهی را برای تمیز کردن فرش های خود داشته باشید. بررسی کنید تا مطمئن شوید که متخصصان قالیشویی که انتخاب می کنید همچون قالیشویی آئین خراسان مشهد دارای گواهینامه The Carpet & Rug هستند.

امروزه پیداکردن یک قالیشویی معتبر و باسابقه کار نسبتا آسانی نیست چراکه تعداد قالیشویی های نامعتبر و بی اصالت به شکلی فراتر از حد تصور در حال افزایش است. اما بااینحال باید بسیار مراقب بود که فرش های خودمان را به چه کسی میسپاریم، چراکه فرش ها سرمایه های بسیار گران قیمت و نفیسی در هر خانه میباشند و عدم دقت در برون سپاری آنها باعث ازبین بردن آنها به شکلی برگشت ناپذیر میشود. در اینجا نحوه انتخاب بهترین قالیشویی که فرش شما را تمیز نگه می دارد و ارزش بلند مدت سرمایه گذاری شما را حفظ می کند را از زبان قالیشویی آئین خراسان مشهد آورده ایم که همواره بعنوان یکی از قدیمی برندهای معتبر و اصیل شستشوی فرش و قالیشویی در مشهد میباشد.

قالیشویی آئین خراسان مشهد

روش تمیز کردن فرش
شرکت‌های مختلف از روش‌های مختلف قالیشویی استفاده می‌کنند. بسته به نوع فرشی که دارید، روش اشتباه، می تواند به فرش شما آسیب برساند.

به عنوان مثال، خشکشویی فرش (پودری) می تواند برخی از فرش ها را زرد کند. در حالی که آبکشی کامل (که آب زیادی مصرف می کند) می تواند منجر به تخریب ساختار فرش شود.

همچنین به خاطر داشته باشید که روش شستشوی فرش چه تاثیری بر ساختمان شما خواهد داشت. به عنوان مثال، خشک شدن آبکشی کامل ممکن است بسیار بیشتر از روش های دیگر طول بکشد. این بدان معناست که شما مجبور خواهید بود برای مدت طولانی تری بدون فرش باشید و قاعدتا دیر خشک شدن و ماندن بیشتر رطوبت در فرش خسارات بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

بدانید که قالیشویی شما از چه روشی استفاده می کند و خطرات احتمالی یا معایب آن روش برای فرش و ساختمان شما چیست.

مواد شیمیایی قالیشویی
به معنای واقعی کلمه، هزاران ماده شیمیایی مختلف برای تمیز کردن فرش های تجاری وجود دارد. و مانند همه مواد شیمیایی، آنها به روش های مختلف به آنچه که با آن در تماس هستند واکنش نشان می دهند. استفاده از مواد شیمیایی نامناسب برای نوع فرش شما در صورت استفاده مکرر در طول زمان باعث آسیب می شود.

به عنوان مثال، مواد شیمیایی با جلادهنده زیاد یا سطح قلیایی بالا می توانند در نهایت باعث محو شدن، زرد شدن یا تغییر رنگ فرش شوند. از قبل مطمئن شوید در مورد مواد شیمیایی که بعنوان پاک کننده استفاده می شود و اینکه آیا آنها می توانند اثرات منفی بالقوه ای بر عمر طولانی مدت فرش شما داشته باشند یا خیر. از قالیشویی خود بپرسید که چرا از مواد شیمیایی استفاده می کنند و به دنبال پاک کننده هایی باشید که از محلول هایی با گواهینامه سبز استفاده می کنند.

خدمات تخصصی قالیشویی آئین خراسان مشهد

قالیشویی آئین خراسان با بیش از ۴۰سال سابقه در شستشوی انواع فرش های زینتی و ابریشمی و داشتن متخصصین باتجربه و حاذق توانسته تا در جمع بهترین قالیشویی ها یعنی قالیشویی عدالتیان مشهد، قالیشویی خراسان مشهد، شهرفرش و آئین خراسان مشهد، سال ها مورد اعتماد و تحسین شما عزیزان قرار بگیرد و با بکار گیری بهترین شیوه های شستشوی فرش همواره بالاترین سطح از کیفیت و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. همچنین با بکارگیری مجرب ترین پرسنل و بروزترین دستگاه های روز توانسته خدمات مبل شویی مشهد در منزل را در اختیار همشهریان خود قرار دهد


تخصص در نظافت و شستشوی فرش
افرادی که از آن استفاده می کنند به همان اندازه مهم هستند که تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرند. اگر افرادی که فرش های شما را تمیز می کنند درک دقیقی از تأثیر مواد شیمیایی مختلف بر انواع فرش ها یا نحوه استفاده صحیح از تجهیزات آنها نداشته باشند، می تواند خبر بدی برای فرش شما باشد.

به عنوان مثال، یک تکنسین قالیشویی غیر ماهر می تواند آب بیش از حد در فرش شما باقی بگذارد یا مواد شیمیایی باقی بماند. این می‌تواند منجر به رشد میکروبی (آلرژن‌ها)، ظاهر شدن سریع لکه‌ها و خرابی طولانی‌مدت فرش شما شود.

شستشوی فرش منزل آئین خراسان مشهد

اطمینان حاصل کنید که همیشه کارشناسان قالیشویی آموزش دیده، با تجربه و دارای گواهی را برای تمیز کردن فرش های خود داشته باشید. بررسی کنید تا مطمئن شوید که متخصصان قالیشویی که انتخاب می کنید همچون قالیشویی آئین خراسان مشهد دارای گواهینامه The Carpet & Rug هستند.

خدمات ارزش افزوده
در حالی که روش ها و تجهیزات ممکن است متفاوت باشد، هر شرکتی فرش شما را به نوعی تمیز می کند. اما چه چیز دیگری؟ آیا ارزش اضافی ارائه می دهند که آنها را متمایز کند؟ گاهی اوقات موارد اضافی که یک شرکت ارائه می دهد می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

به عنوان مثال، ممکن است برای یک شرکت استاندارد باشد که با هر تمیز کردن از یک محافظ الیافی استفاده کند تا از فرش شما در برابر لکه شدن آینده محافظت کند. این می تواند چیزی باشد که شرکت های دیگر ارائه نمی دهند. به همین ترتیب، یک شرکت ممکن است نظافت و تعمیرات نقطه ای (بریدن گیره ها برای جلوگیری از باز شدن و غیره) را در بسته خدمات استاندارد خود قرار دهد، در حالی که شرکت دیگر این کار را انجام نمی دهد. برای مثال قالیشویی آئین خراسان مشهد هر دوی این خدمات را با شستشوی فرش ما ارائه می دهد.

در هنگام سنجش کیفیت و ارزش کلی خدمات قالیشویی، موارد اضافی را که یک شرکت ارائه می دهد، فاکتور کنید.

مراقبت از مشتری
یک نکته نهایی – که باید در مورد هر قالیشویی که با آن کار می کنید مورد توجه قرار گیرد – سطح مراقبت از مشتری است که آنها ارائه خواهند کرد. گاهی اوقات تا زمانی که با یک شرکت کار نکرده اید، واقعاً این را نمی دانید، اما معمولاً می توانید از قبل احساس تعهد و اشتیاق یک شرکت برای کار را داشته باشید.

همچنین ایده بدی نیست که در مورد برخی از مشتریان دیگر آنها به عنوان مرجع سؤال کنید. آیا آنها نظرات مشتریانی دارند که مایل به اشتراک گذاری آنها هستند یا در وب سایت آنها ارسال می شود؟

به سرنخ های کوچکی که می تواند به شما بینشی در مورد سطح مراقبت از مشتری که دریافت خواهید کرد توجه کنید.

آخرین نکته (و احتمالاً بهترین نکته ای که می توانیم به شما بدهیم): اگر به دنبال قالیشویی خوب برای تمیز کردن فرش های موجود در محل خود هستید، قبل از انجام تعهد، یک نمایش را دریافت کنید. این به شما امکان می‌دهد تا ببینید دقیقاً چه چیزی را از نظر ملاحظات بالا به دست می‌آورید و مهمتر از همه، در نتیجه فرش شما چقدر خوب به نظر می‌رسد. این خدمات توسط قالیشویی آئین خراسان مشهد به مشتریان کاملا ارائه میشود تا با خیالی راحت فرش های خود را به قالیشویی بسپارند.

شیشه بری مرزداران

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۸:۲۸ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

بهترین روش شستشو فرش‌ها در قالیشویی

بهترین روش شستشو فرش‌ها در قالیشویی

قالیشویی پیروزی

(اخبار رسمی): بسیاری از خانواده‌های ایرانی همیشه با این چالش روبرو هستند که کدام روش در کدام قالی شویی برای شستشوی فرش‌ها خوب است؟ برای هر فرش باید از کدام روش بهره گرفت؟ ما در ادامه این مقاله قصد داریم در اینباره بیشتر با شما صحبت کنیم.


فرش‌های دستبافت، ابریشمی و ماشینی همگی جز وسایل باارزشی هستند که در خانه هر ایرانی دیده می‌شوند. به همین دلیل بسیاری از افراد همیشه به دنبال بهترین روش‌های مناسب برای شستشوی این فرش‌ها هستند که کمترین آسیب به فرششان وارد شود. اما آیا تا به امروز به این موضوع اندیشیده‌اید که ما چند روش برای شستشو قالی و قالیچه‌ها داریم؟

خدمات قالیشویی بسیاری معتقدند که فرش تنها با شستن در حیاط خانه تمیز می‌شود اما این باور کاملا اشتباه است و برای سالم ماندن قالی و قالیچه‌ها بهترین راهکار، استفاده از خدمات قالیشویی‌هاست. قالیشویی‌های معتبر از بهترین روش و دستگاه‌ها برای شستن فرش‌هایتان استفاده می‌کنند. در این مراکز افراد کار بلد و متخصصی وجود دارند که با توجه به نوع و جنس فرش و الیاف بکار رفته شده در قالی روشی مناسب برای شستن آن انتخاب می‌کنند. اما آیا همه قالیشویی‌ها مناسب هستند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت خیر. قالیشویی‌هایی معتبر و دارای سابقه معمولا به نسبت سایر قالیشویی‌های بیشتر مورد اعتمادند. به عنوان مثال قالیشویی ادیب، قالیشویی گل ابریشم و قالیشویی توحید سه قالیشویی معتبری هستند که با ارائه بهترین خدمات توانسته‌اند اعتماد بسیاری از خانواده‌ها را به خود جلب کنند.

این قالیشویی‌ها با دارا بودن دستگاه‌های پیشرفته توانسته‌اند بهترین کیفیت را به مشتریانشان ارائه دهند. با سپردن قالی و قالیچه‌های خود به این قالیشویی‌ها کار را به دست افراد متخصص و کاردان سپرده‌اید و تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در زمان و مصرف آب می‌شوید زیرا این سه مرکز قالیشویی فرش‌ها را با استاندارها و اصولی که از طرف صنف و اتحادیه به آنان ابلاغ شده، می‌شویند.

امروزه یک قالیشویی خوب و حرفه‌ای علاوه بر شستشوی صحیح و استاندارد فرش‌ها، خدمات مکمل دیگری به مشتریان نیز ارائه می‌دهد. برخی از این خدمات عبارتند از: رفو‌گری، رنگ‌برداری، ریشه‌زنی، شیرازه‌دوزی، مبل‌شویی، رفع سوختگی و ترمیم فرش. در این صورت مشتریان می‌توانند در کنار شستشوی فرش خود، مشکلات آن را نیز حل نمایند.

نحوه شستشوی فرش در قالیشویی‌ها امروزه اکثر قالیشویی‌ها مکانیزه شده‌اند و از انواع دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مختلف و مدرن در شستن فرش‌ها بهره می‌برند. هریک از این روش‌ها برای شستن نوع خاصی از فرش‌ها استفاده می‌شوند. چنانچه این روش‌ها درست انتخاب نشوند برای قالی و قالیچه‌های شما معایب بسیار زیادی دارند. قالیشویی توحید به نشانی tohidcarpet.com و قالیشویی ادیب به نشانی adibcarpet.com و قالیشویی گل ابریشم به نشانی golabrisham.com از بهترین دستگاه‎ها و روش‌ها برای شستن قالی و قالیچه‌های شما استفاده می‌کنند. این مراکز شستشوی قالی با انتخاب بهترین روش شستشو تضمین می‌کنند که به فرش شما آسیبی وارد نمی‌شود.

هنگامیکه فرش‌ها با یک روش اصول شسته می‌شوند طول عمر آنها نیز افزایش پیدا خواهد و به تار و پود آن کمترین آسیب وارد می‌شود. برخی از روش‌های شستشو فرش در قالیشویی‌ها به شرح زیر هستند.

روش‌های شستشو فرش به طور کلی هر قالیشویی براساس نوع امکانات و مکانیزه بودنشان از سه روش برای شستن قالی و قالیچه‌ها بهره می‌برند که عبارتند از:

روش سنتی روش اتوماتیک روش نیمه اتوماتیک
حال شاید برای شما هم سوال باشد که هر یک از این روش‌ها انحصارا برای شستن چه نوع فرش قابل استفاده‌اند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا درباره مزیت و معایب هر یک از روش‌های بالا بیشتر بخوانید.

روش سنتی برای شستن فرش خوب همانطور که از نام این روش مشخص است یکی از اولین و شاید هم قدیمی‌ترین روش‌های شستشو فرش‌ها در قالیشویی‌ها است. در ایام قدیم اکثر خانواده‌ها نزدیک به عید و خانه‌تکانی فرش‌های خود را در حیاط منزل یا جلوی درب در کوچه پهن می‌کردند و آن را می‌شستن. قالیشویی‌ها در روش شستشوی سنتی نیز دقیقا به همین صورت فرش‌ها را می‌شستن تنها با این تفاوت که برای زودتر خشک کردن آنها از دستگاه‌های خشک‌کن استفاده می‌کردند. در اینصورت در زمان مقرر فرش به مشتری تحویل داده می‌شد. امروزه از دیدگاه بسیاری از قالیشویی‌ها هنوز این روش بهترین روش شستشوی فرش است و از این روش استفاده می‌کنند.

در این روش برای شستن فرش‌ها باید از پارو، برس و لوازم دیگری استفاده می‌شد که همه‌ی آنها احتمال داشت به قالی و قالیچه آسیب وارد کنند به همین منظور روش‌های دیگری در بسیاری از قالیشویی‌ها جایگزین این روش شد.

روش نیمه اتوماتیک برای شستن فرش روش نیمه اتومانیک همانطور که از نام آن پیداست نیمی توسط نیروی انسانی و مابقی به وسیله تجهیزات و ابزارآلات در قالیشویی انجام می‌پذیرد. به این صورت که شخصی به عنوان اپراتور با وسایلی مثل فرچه، شلاق‌زن و یا تجهیزات شستشوی فرش در قالیشویی‌ها اقدام به شستشوی آن می‌کند و خشک‌کردن هم مانند همان روش سنتی توسط دستگاه خشک‌کن مخصوص انجام می‌شود.

در این روش نیز امکان آسیب به فرش وجود دارد. زیرا نیروی انسانی ممکن است در یک مرحله خطا کند و تاروپود فرش دچار آسیب شود. به همین دلیل پس از این روش، روش تمام اتوماتیک برای شستن فرش‌ها وارد قالیشویی‌ها شد.

روش تمام اتوماتیک برای شستن فرش همانطور که از نام این روش کاملا مشخص است، به صورت کاملا اتوماتیک همه چیز انجام می‌شود و نیروی انسانی نقشی در شستشوی فرش نخواهد داشت. کلیه مراحل شستن فرش از صفر تا صد به وسیله دستگاه های مکانیزه که روز به روز در حال مدرن‌تر شدن و تولید بیشتر هستند انجام می‌گیرد. نیرو انسانی در این روش هیچ دخالتی نداشته و تنها دخالت آنها برای جابجایی فرش‌ها و نظارت بر شستشو خواهد بود.

ارائه خدمات قالیشویی با توجه به توضیحات بالا شما به هر قالیشویی نمی‌توانید اطمینان کنید. زیرا ممکن است به سادگی به قالی و قالیچه‌های باارزش شما آسیب جدی وارد شود. اگر شما هم قصد شستشوی فرش‌های خود را دارید و هنوز سردرگم هستید که چه قالیشویی در تهران مناسب است ما به شما قالیشویی توحید، ادیب و گل ابریشم را معرفی می‌کنیم. این سه قالیشویی با یک دهه سابقه و اعتبار می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره می‌توانید به قسمت تماس با ما سایت قالیشویی توحید مراجعه کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید. مشاورین و متخصصین از طریق این شماره تماس پاسخگوی سوالات شما هستند.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۷:۰۸ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

شستشوی فرش توسط قالیشویی چه مزایایی به همراه دارد

شستشوی فرش توسط قالیشویی چه مزایایی به همراه دارد

 

قالیشویی فلکه سوم تهرانپارس


شستن فرش در خانه و گاهی به همراه دیگر اعضای خانواده، از گذشته تا به کنون به یک رسم تبدیل شده است. احتمالا بسیاری از شماها نیز خاطرات متعددی از فرش شستن های دوران کودکی خود به همراه خانواده دارید. اما این رسم، هر چقدر هم که مفرح و خاطره انگیز باشد، معایب بسیاری دارد.

شستشوی فرش توسط قالیشویی چه مزایایی به همراه دارد
به گزارش خبرگزاری آنا  ئشستن فرش در خانه و گاهی به همراه دیگر اعضای خانواده، از گذشته تا به کنون به یک رسم تبدیل شده است. احتمالا بسیاری از شماها نیز خاطرات متعددی از فرش شستن های دوران کودکی خود به همراه خانواده دارید. اما این رسم، هر چقدر هم که مفرح و خاطره انگیز باشد، معایب بسیاری دارد. به همین دلیل نیز به مرور زمان قالیشویی های صنعتی جایگزین آن شدند. هر چند که هنوز هم افراد بسیاری به رسوم پیشین متعهدند، اما باید بپذیریم که روش های مدرن مزایای بسیار بیشتری دارند. البته این مورد را هم باید به خاطر داشته باشیم که تمام قالیشویی ها، کیفیت لازم را ندارند. لازم به ذکر است که قالیشویی فرش ایرانیان، با بکار بردن بروزترین متدها و بهترین مواد شستشو و ابزارها، فرش های شما را به بهترین شکل ممکن خواهد شست. در ادامه مطلب با ما همراه باشید، تا به بررسی مزایای شستشوی فرش در قالیشویی بپردازیم.

 

شستشوی قالی ها فرآیند تخصصی است.

شستشوی فرش توسط قالیشویی چه مزایایی به همراه دارد؟

فرش هایتان از هرگونه آسیب حفظ  می شوند
شاید بیان این مسئله کمی عجیب بنظر برسد، اما جالب است بدانید که شستشوی فرش نیز اصول و دانش خاص خود را دارد. فرش ها با توجه به مواردی چون نوع، بافت و طول عمر، نیازمند شرایط خاصی برای شستشو هستند. اکثر افراد از این موارد آگاه نبوده و اقدام به شستشوی فرش ها به صورت خانگی می کنند. در نتیجه اینکار باعث کاهش طول عمر فرش و از بین رفتن بافت های آن می شود. اما در قالیشویی های حرفه ای، به تمامی این موارد توجه شده و از مواد شوینده و روش ها و دستگاه هایی که مناسب فرش باشند، استفاده می کنند. به همین دلیل نیز هیچگونه آسیبی به فرش وارد نمی شود و طول عمر بیشتری خواهد داشت.

حفظ زمان و انرژی
زمان، تنها دارایی انسان است که به هیچ عنوان قابل بازگشت نیست. از طرفی شستشوی فرش ها در منزل، حداقل دو الی سه روز کامل نیاز دارد. این زمان با توجه به تعداد فرش ها می تواند بیشتر هم باشد. ضمن اینکه خشک شدن فرش ها نیز خود به بازه طولانی نیاز دارد، که این مسئله در دوران عید که مهمانی ها بیشتر هستند، می تواند مشکل ساز باشد. به علاوه، تمامی این موارد انرژی بسیاری از فرد گرفته و اغلب افراد حتی تا چندین روز پس از قالیشویی همچنان خسته هستند. لذا صرف مقداری هزینه در قبال صرفه جویی در وقت و انرژی که می تواند برای فعالیت پرفایده تری صرف شود، کاملا انتخاب عقلانی و درستی است.

 

شستشوی دستی فرش ها فرآیند زمان بری است.

حفظ محیط زیست و صرفه جویی در مصرف آب
شستشوی فرش در منزل، علاوه بر زمان و انرژی، مقدار بسیار زیادی آب و مواد شوینده نیز مصرف می کند. با توجه به شرایط کمبود آب در کشور و البته افزایش هزینه های مصرف آب، این مورد هم از لحاظ حفظ منابع و هم اقتصادی، کاملا زیان آور است. ضمن اینکه شستشوی خانگی فرش ها، به خوبی آن ها را تمیز نکرده و به آن ها آسیب وارد می کند. در حالی که قالیشویی های حرفه ای، با استفاده از دستگاه های پیشرفته، کمترین میزان آب و مواد شوینده را برای شستشوی فرش بکار می گیرند و در عین حال فرش را به طور کامل تمیز می کنند. بدین شکل، خیالتان می تواند از بابت سالم ماندن فرش ها نیز آسوده باشد.

 

قالیشویی ها از روش های مناسبی استفاده می کنند.

وارد شدن آسیب های بسیار به بدن
شستن فرش به صورت دستی، فرآیند خسته کننده و طولانی است. در نتیجه این فرآیند، اندام های مختلف انسان از جمله کمر، دست و پاها که بیشترین درگیری را دارند، دچار آسیب های متعددی می شوند. چرا که اندام های بدن انسان برای کارهای سخت آمادگی لازم را ندارند و به مرور زمان دچار بیماری های مختلف می شوند. ضمن اینکه این فرآیند اغلب توسط خانم ها، که اندام ظریف تر و حساس تری دارند، صورت می گیرد و می تواند آسیب های جدی تری وارد کند. به علاوه، رطوبت آب و مواد شیمیایی شوینده ها نیز به پوست و اندام های بدن آسیب وارد کرده و بیماری های چون رماتیسم و آرتروز را بدنبال خواهند داشت.

 

قالیشویی ها از مواد با کیفیت استفاده می کنند.

اقدامات بهبود کیفیت و طول عمر فرش در قالیشویی های حرفه ای
یکی از تفاوت های بارز شستشوی فرش در قالیشویی های حرفه ای، نسبت به منازل، روش های تخصصی بهبود کیفیت و طول عمر فرش هستند. آن ها از روش هایی چون دو گره، شیرازه دوزی و غیره برای افزایش طول عمر فرش استفاده می کنند. همچنین به صورت کاملا اصولی لکه های فرش را از بین می برند و آن را مرمت و تعمیر می کنند. در آخر نیز با اتو کشیدن و کاور کردن، فرش را نرم و راحت می کنند. در واقع، با دادن فرش ها به قالیشویی های حرفه ای، شما فرش هایی تمیز، نرم و مرمت شده تحویل خواهید گرفت.

لکه گیری فرش در قالیشویی ها به چه صورت انجام می شود؟

لکه گیری از مراحل بسیار مهم شستشوی فرش است، که بیشتر افراد در هنگام شستشوی خانگی، آن را به صورت صحیح انجام نمی دهند. در نتیجه نه تنها لکه ها به طور کامل از بین نمی روند، بلکه ممکن است به فرش نیز آسیب های جدی وارد شود. اما در بهترین قالیشویی  تهران، ابتدا نوع لکه ها را شناسایی می کنند. سپس با توجه به نوع لکه و طول عمر فرش، از حلال های مناسب استفاده می کنند. بدین شکل لکه ها کاملا از بین رفته و آسیبی نیز به بافت فرش وارد نمی شود.

 

دستگاه های قالیشویی به فرش ها آسیبی نمی رسانند.

 

 

جمع بندی

تا به اینجا به خوبی با مزایای بسیار شستشوی فرش توسط قالیشویی ها آگاه شدیم. احتمالا شما هم به این مسئله فکر می کنید که صرف مقداری هزینه برای اینکار، بسیار بهتر از آسیب های وارد شده به بدن و فرش و هزینه های بسیار شستشوی خانگی است. اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید، که تمامی قالیشویی ها از این مزایا برخوردار نیستند. چه بسا برخی قالیشویی ها تجهیزات و تخصص لازم را نداشته و به فرش شما آسیب برسانند. لذا باید فرش های خود را به قالیشویی های مجرب بسپارید. قالیشویی فرش ایرانیان با تجربه ای مناسب در این زمینه و استفاده از روش های تخصصی، فرش های شما را بخوبی تمیز و مرمت می کند. خدمات این کارخانه بسیار متنوع بوده و با بهترین قیمت، تقدیم شما عزیزان می گردد.  

 

تولید کننده شید

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۷:۴۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

تاثیر نوسانات ارز بر شرکت‌های خدمات قالیشویی

تاثیر نوسانات ارز بر شرکت‌های خدمات قالیشویی

قالیشویی رسالت

صراط

امروزه نوسانات ارزی، روی هزینه‌های قالیشویی کرج چلسی هم تأثیر خود را گذاشته اند. اما باز هم هزینه‌های این مرکز، به صرفه و مناسب هستند.

ارائه خدمات قالیشویی کرج برای همه کرجی ها و شهرهای همجوار

در صورتی که ساکن کرج هستید و به یک قالیشویی کرج خوب و مطمئن نیاز دارید؛ پیشنهاد ما به شما قالیشویی چلسی است. قالیشویی چلسی که در شهر کرج واقع شده است؛ با ارائه خدمات نوین در این زمینه، همه روزه در خدمت شما کرجی ها و شهرهای همجوار است. شما می توانید انواع فرش های دستبافت و ماشینی خود را به آن ها بسپارید. با توجه به این مسئله که در قالیشویی کرج چلسی، بهترین و جدیدترین دستگاه های پیشرفته استفاده شده است؛ خیال شما از تمیز بودن فرش ها، آسوده می گردد. ضمن اینکه آن ها تمامی هم و غم خویش را برآن می گذارند تا از بهترین و مرغوب ترین مواد شوینده برای شست و شوی فرش های شما استفاده کنند. بدین ترتیب می توانند فرش های شما را کاملا تمیز و عاری از هر گونه کثیفی و نجاست کنند. وجود همین مزایاست که قالیشویی چلسی، بهترین قالیشویی کرج محسوب می شود. شما هم می توانید از خدمات آن ها بهره مند شوید.

تاثیر نوسانات ارز بر شرکت‌های خدمات قالیشویی

قالیشویی چلسی

هزینه های مربوط به قالیشویی چلسی در کرج با توجه به نوسانات ارزی

نوسانات ارزی روی هزینه قالیشویی کرج نیز تأثیر خود را گذاشته اند. هر یک از شرکت های خدمات قالیشویی از جمله: قالیشویی چلسی واقع در شهر کرج نیز از این نوسانات ارزی، تأثیر پذیرفته اند. بنابراین نمی توان هزینه مشخص و دقیقی را برای خدمات مربوط به این قالیشویی ها به مشتری ارائه داد. ممکن است در هر روز با توجه به نوسانات ارزی، قیمت ها تغییر کنند. اما در عین حال علی رغم اینکه هزینه هر یک از شرکت های خدمات قالیشویی کرج، از نوسانات ارزی، تأثیر گرفته اند؛ هزینه قالیشویی چلسی باز هم توانسته قیمت های بهتری را به مشتریان خود ارائه دهد. این قالیشویی با ارائه خدمات بسیار بی نظیر و سرویس دهی 24 ساعته به مشتریان خود، شما را از خدمات خود با هزینه های به صرفه بهره مند می سازند. به همین جهت اگر به دنبال یک مرکز قالیشویی کرج با هزینه های مناسب هستید؛ قالیشویی کرج می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

ارائه کلیه خدمات قالیشویی و مبل شویی در کرج

کلیه خدمات قالیشویی کرج با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص در مرکز قالیشویی چلسی کرج انجام می شود. در این مرکز، خدماتی نظیر:

شستشوی فرش دستبافت
شستشوی فرش ماشینی
خشکشویی مبلمان
خشکشویی خوشخواب
ترمیم فرش
و...
همگی با کیفیت بالایی به مشتری ارائه می شوند. بنابراین در صورتی که به هر یک از این خدمات نیاز داشته باشید؛ می توانید از قالیشویی کرج چلسی، نیاز خود را برطرف کنید. در این مرکز قالیشویی، که مجهز به مدرن ترین ماشین آلات هستند؛در کنار هزینه های به صرفه، تخفیف هایی هم به شما داده می شود. بدین ترتیب هزینه نهایی پرداختی شما خیلی کمتر از آن چیزی می شود که تصور آن را می کردید. این در حالی است که نوسانات ارزی به طور کلی روی قیمت شرکت های خدمات قالیشویی کرج تأثیر خود را گذاشته است. اما باز هم قالیشویی چلسی، سعی کرده تا با ارائه تخفیف های ویژه، مشتری را از خدمات خود، راضی و خشنود سازد.

تاثیر نوسانات ارز بر شرکت‌های خدمات قالیشویی

قالیشویی کرج

دریافت و تحویل سفارش های شما در کمترین فرصت ممکن

اگر می خواهید از خدمات شرکت های قالیشویی کرج، بهره مند شوید؛ باید بهترین شرکت را انتخاب کنید. قالیشویی چلسی یکی از بهترین آن هاست. چرا که در این مرکز قالیشویی، در سریعترین زمان ممکن، سفارش های شما مورد پذیرش قرار داده شده و پس از شستشوی کامل و بسیار تمیز، فرش ها و مبلمان شما در اسرع وقت به شما تحویل داده می شوند. قالیشویی در محمدشهر کرج، برای ساکنین این منطقه و نیز قالیشویی در مهرشهر و سایر نقاط مختلف کرج همگی متعهد شده اند تا خدمات خوبی را ارائه دهند. قالیشویی کرج چلسی، امکانی را برای شما فراهم آورده تا در هر نقطه از کرج و شهرها و روستاهای نزدیک آن هستید؛ بتوانید از خدمات این شرکت بهره مند شوید. در قالیشویی چلسی، می توانید خیلی زود به هدف خود برسید. چون آن ها روند دریافت و تحویل مبلمان و فرش های شما را برای شستشو، خشکشویی و رفوگری و... با سرعت عمل و دقت نظر بالایی انجام می دهند.

ثبت سفارش آنلاین قالیشویی و مبل شویی با ده درصد تخفیف

برای بهره مندی از خدمات قالیشویی کرج، می توانید سفارش خود را اینترنتی هم ثبت کنید. ثبت سفارش آنلاین و اینترنتی در قالیشویی چلسی برای شما دارای ده درصد تخفیف نیز می باشد. بنابراین اگر در منزل مسکونی خویش هستید و نمی خواهید وقت و انرژی خود را تلف کنید و می خواهید از هزینه ها هم صرفه جویی کنید؛ بهترین راهکار ثبت سفارش آنلاین است. سفارش های آنلاین شما همراه با 10 درصد تخفیف هستند. پس بهتر است به جهت سهولت و تسریع در روند سفارش دهی و نیز صرفه جویی در هزینه ها، اقدام به ثبت سفارش آنلاین و اینترنتی کنید. قالیشویی کرج با پذیرش اینترنتی سفارش های قالیشویی و مبل شویی، شما بلافاصله در محل حاضر شده و به نیازهای شما رسیدگی می کند. آن ها با بهره گیری از بهترین و مدرن ترین دستگاه های روز دنیا، خدمات خود را عرضه می کنند. بنابراین اگر به دنبال بهترین قالیشویی در مهرشهر یا قالیشویی در محمدشهر هستید؛ قالیشویی چلسی بهترین گزینه است.

تاثیر نوسانات ارز بر شرکت‌های خدمات قالیشویی

مبل شویی چلسی در کرج

راه های ارتباطی با قالیشویی کرج موسوم به قالیشویی چلسی

 

گل فروشی زعفرانیه

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۳:۴۵ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

فرآیند لکه‌بری فرش در قالیشویی‌ها

فرآیند لکه‌بری فرش در قالیشویی‌ها

قالیشویی حکیمیه

ملیت

احتمالا برای شما هم پیش آمده، فرش‌تان لک شده باشد و با دستمال کشیدن و استفاده از مواد شوینده همچون شامپو فرش در منزل از بین نرفته باشد. خوب چاره چیست؟ تعویض فرش؟

 

در پاسخ به این سوال باید گفت خیر. برای از بین برخی لکه‌ها از روی فرش ماشینی یا دستبافت باید از یک قالیشویی معتبر مانند قالیشویی ابریشم اصل کمک بگیرید. در قالیشویی‌ها با انجام برخی فرآیند، لکه‌ها و کثیفی‌های قدیمی را از بین می‌برند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با این فرآیند بیشتر آشنا کنیم.

 


مراحل شستشو فرش در قالیشویی‌ها
در تمامی قالیشویی‌ها مانند قالیشویی نیاوران، فرش‌ها طی چند مرحله شسته و خشک و در نهایت به شما تحویل داده می‌شود. این مراحل به ترتیب به شرح زیر است.

· خاک‌گیری

· تثبیت رنگ فرش

· لکه‌برداری از فرش

· شستشو، آبکشی

· خشک‌کردن

· بسته‌بندی

· تحویل درب منزل

همانطور که در بالا مشاهده‌ کردید، یکی از مراحل لکه‌برداری از روی فرش است. قبل از شستن هر فرش دستبافت یا ماشینی ابتدا لکه‌های موجود روی آنها را از بین می‌برند. چرا که از بین بردن و پاک کردن هر لک از روی فرش روش متفاوتی دارد. شستن فرش بدون پاک کردن لکه ممکن است باعث تثبیت لکه روی آن شود.

اولین قدم در لک برداری، تشخیص نوع لکه است.
در قالیشویی‌های اولین گام در مرحله لکه‌بری، تشخیص نوع لکه است. پس از اینکه نوع لکه مشخص شد، کارشناسان متخصص قالیشویی اصل ابریشم بسته به نوع فرش (دستبافت یا ماشینی) و همچنین میزان کهنه یا نو بودن آن، حلال مورد نیاز لکه را انتخاب می‌کنند. حلال انتخاب شده باید به گونه‌ای باشد که به هیچ‌عنوان به الیاف فرش آسیب نزند.

قالیشویی‌ها امکان از بین بردن هر لکه‌ای را دارند اما باز هم به شما توصیه می‌کنیم به محض ریخته شدن چیزی روی فرش و از بین نرفتن آثار آن، سریعا با یک قالیشویی تماس بگیرید و اقدامات لازم را انجام دهید. زیرا با گذشت زمان لکه روی فرش کهنه و جای آن تثبیت می‌شود. در این صورت شاید لازم باشد از حلال قوی‌تری استفاده کنند که شاید روی تاروپود فرش آسیب تاثیر منفی بگذارد.

در صورت ریخته شدن هرچیزی روی فرش، این اقدامات را انجام دهید:

1. هر لکه را که قابل برداشتن است از روی فرش به وسیله یک قاشق بردارید. محلولی از سرکه سفید، شامپو فرش و آب ولرم تهیه و آن را روی قسمت لکه شده بریزید.

2. از روش یک می‌توانید برای از بین لک لوازم آرایشی از روی فرش استفاده کنید.

3. برای از بین بردن برخی لکه‌های دیگر می‌توانید از یک پارچه سفید و تمیز که به تینر یا الکل آغشته شده نیز استفاده کنید.

4. این پارچه را برروی محل لکه روی فرش قرار دهید و سپس آن را مالش دهید.

5. محلولی از شامپوی فرش و آب ولرم درست کنید.

6. پارچه سفید و تمیزی را بیاورید و آن را به محلول شامپوی فرش و آب ولرم آغشته کنید و روی لکه‌ها قرار دهید. محل لک را مالش دهید. این کار را به گونه‌ای انجام دهید که مواد لکه‌زا به طور کامل در محلول حل شود.

7. سپس با یک پارچه سفید و کاملا خشک محل لکه را به طور کامل مالش دهید تا اثرات لکه و آب حاوی آن به خوبی خشک و پاک شود.

 


شناسایی لکه‌ها قبل از لکه‌برداری از فرش
همانطور که در بالاتر بیان کردیم، هر قالیشویی قبل از شستن فرش و از بین بردن لکه آن، ابتدا لک را شناسایی می‌کند. معمولا شما به عنوان یک شخص غیرمتخصص نوع لک را خود نمی‌توانید تشخیص دهید و باید حتما کارشناسان قالیشویی‌ها این بررسی را انجام دهند. در این صورت آنها با دیدن لکه می‌توانند اطلاعات کاملی در اختیارتان در خصوص لکه‌زدایی به شما بدهند.

کارشناسان قالیشویی‌ها معمولا از روی رنگ‌‌، غلظت و ماندگاری لک‌ها، نوع آن را شناسایی و تشخیص می‌دهند. به عنوان مثال لکه حاصل از چای روی فرش، لکه زرد رنگی است که اگر همان موقع برطرف نشود این زردی برای همیشه روی فرش باقی می‌ماند و تنها با حلال‌های مخصوص قالیشویی از بین می‌رود.

شناسایی برخی لکه‌های فرش‌ها
لکه‌های چرب با گذشت زمان، روی فرش خشک می‌شوند. در این حالت پرزهای فرش به هم می‌چسبند و همچنین ممکن است ریشه‌های فرش را زرد کنند.

لکه‌های ناشی از سوختگی کاملا قابل رویت و تشخیص هستند. این لک‌ها معمولا به صورت نقاط سیاه و قهوه‌ای روی فرش نمایان می‌شوند. آنها تکه‌ای یا سکه‌ای به فرش ماشینی یا دستبافت شما آسیب وارد می‌کنند.

 


لکه‌های پروتئینی مانند لکه ناشی از تخم‌مرغ یا خون و... روی فرش حالتی چسبنده یا لجز مانند روی فرش ایجاد می‌کنند.

لکه‌ها نوع‌های مختلف دیگری نیز دارند که می‌توان آنها را تشخیص داد. اما به طور کلی برای شناسایی و بررسی لک و از بین بردن آن بهترین کار، کمک و مشاوره از کارشناسان و متخصصین قالیشویی است. قالیشویی ابریشم اصل، یکی از قالیشویی‌هایی است که در شستن فرش‌ها و از بین لکه‌ها بیشترین تخصص را دارد.

بهترین مواد شویند مناسب برای لکه‌برداری از فرش
در حقیقت اگر صادقانه بگوییم، هیچ قانون طلایی برای تمیز کردن فرش‌ها وجود خارجی ندارد. شاید کمی تعجب کنید اما واقعیت همین است. نوع شست‌وشو و از بین بردن لکه‌های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند. این بدان معناست که هر لک و کثیفی به یک روش و تکنیک واکنش نشان می‌دهد. یعنی نمی‌توان گفت فلان ماده شوینده برای از بین بردن تمامی لکه‌ها قابل استفاده است. هر لکه با توجه به ماهیت خود نیاز به یک شوینده و حلال دارد. به عنوان مثال برای از بین بردن لکه‌های ناشی از میوه‌های فصل تابستان مانند توت، گیلاس، آلبالو، توت‌فرنگی و... که برپایه آب هستند، می‌توانید از محلول آب گرم و سرکه سفید بهره بگیرید. اما همین کار را برای از بین بردن لکه جوهر نمی‌توانید انجام دهید.

ارائه خدمات قالیشویی ابریشم اصل:
با توجه به توضیحات بالا اگر دارای یک فرش ماشینی و دستبافت هستید و قصد شستن آن را دارید و همچنین برایتان مهم است که از کلیه لکه‌ها و کثیفی‌های آن به طور کامل تمیز شود، قالیشویی ابریشم اصل یک انتخاب مناسب خواهد بود. همچنین اگر به دنبال تعمیر، شستن قالی، مبل‌شویی هستید می‌توانید از خدمات قالیشویی ابریشم اصل بهره ببرید. این قالیشویی با ارائه بهترین خدمات می‌تواند به شما کمک کند. با استفاده از خدمات قالیشویی ابریشم اصل می‌توانید خود را با کیفیت بشویید.

بهترین خانه سالمندان

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۰:۴۱ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

"قالی ایرانی" مهمان ویژه جام جهانی قطر ۲۰۲۲

"قالی ایرانی" مهمان ویژه جام جهانی قطر ۲۰۲۲


قالیشویی دردشت

امیر قطر در دیدار با رئیس جمهور پس از دریافت قالیچه ابریشم به‌عنوان هدیه اصیل ایرانی، این وعده مهم را داده است تا هم‌زمان با بازی‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، نمایشگاه قالی ایران در این کشور بر پا کند.

 


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امیر قطر در دیدار با سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران وعده داده است که هم زمان با بازی‌های جام جهانی فوتبال 2022 قطر، نمایشگاه قالی ایرانی را در این کشور بر پا کند.

 

 

 

مهدی برادران، معاون صنایع عمومی در مراسم اختتامیه چهاردهمین المپیاد کشوری فرش دستباف، با اعلام این خبر گفت: به نشانه صلح و دوستی یک قطعه فرش دستباف زیبای ابریشم قم به امیر قطر شیخ حمد بن تمیم آل ثانی، اهدا شد. وی از زحمات رئیس مرکز ملی فرش ایران و صادقی، رئیس اتحادیه بافندگان، تولید و فروش فرش استان قم برای تدارک این رویداد تقدیر کرد.

 


"امیر قطر بعد از دیدار با رئیس جمهور ایران توئیتی منتشر کرد و نوشت: من با جناب آقای ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، که امروز از دیدن ایشان خوشحال شدم، در مورد راه‌های تقویت همکاری بین قطر و ایران که روابط تاریخی ما مبتنی بر اصل حسن هم جواری و دستیابی به منافع مشترک است، گفت‌وگو کردم. همچنین علاوه بر بررسی مهم‌ترین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، راه‌های حفظ امنیت و ثبات منطقه، را بررسی کردیم."

روانشناس سعادت آباد

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۲:۳۴ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

یک قالیچه منحصر به فرد در موزه هنر ایران

یک قالیچه منحصر به فرد در موزه هنر ایران

قالیشویی لویزان

موزه هنر ایران به مناسبت روز ملی فرش و همچنین روز جهانی صنایع دستی(۲۰ خرداد) قالیچه محرابی گلدانی متعلق به سده ۱۳ هجری‌قمری را معرفی کرده و به نمایش عموم گذاشته است.


فرش

همشهری آنلاین - سحر رمضانعلی‌پور: این فرش یکی از آثار متمایز در دستبافته‌های موزه هنر ایران محسوب می‌شود. مدیر موزه هنر ایران دراین باره توضیح می‌دهد: «این قالیچه ابریشمی تبریز به ابعاد یک زرع و نیم(۱۰۹ در ۱۵۲ سانتیمتر) با طرح معروف به محرابی گلدانی متعلق به دوره قاجار است.»

 


او می‌افزاید: «این قالیچه با گره متقارن و اصطلاحاً ترکی‌باف بافته شده و رنگ زمینه آن لاکی است.»

 


یک قالیچه منحصر به فرد در موزه هنر ایران

 


قالیچه ۸حاشیه با نقوش گیاهی دارد. «گلناز گل‌صباحی» می‌گوید: «در مرکز تصویر، نقش طاق محراب با ستون هایی در دو طرف، قندیلی آویزان از محراب و گلدانی در میانه دیده می‌شود. نقوش محرابی از نمونه طرح های رایج در قالیبافی دوران صفوی و قاجار بود که نقش اصلی آن براساس محراب مساجد شکل گرفته و معمولاً با ترئیناتی شامل قندیل، گلدان، درختچه های کوچک و نقوش گیاهی با جلوه ای از فضای باغ اجرا می شد.»

 


یک قالیچه منحصر به فرد در موزه هنر ایران

 


برای تماشای این فرش زیبا و نفیس می توانید به موزه هنر ایران در خیابان ولی‌عصر(عج) نرسیده به خیابان امام‌خمینی(ره) بروید.

روانشناس جنت آباد

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۸:۲۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

۲روش فوق العاده مهم و ساده در انتخاب قالیشویی در مشهد ۱۴۰۱

۲روش فوق العاده مهم و ساده در انتخاب قالیشویی در مشهد ۱۴۰۱

قالیشویی مدائن

خبر آنلاین

چگونه یک قالیشویی خوب را در مشهد پیدا کنیم؟

با یک جستجو در موتور های جستجو با کلمه ی بهترین قالیشویی در مشهد به نتایجی خواهید رسید، که نشان می دهد چه قالیشویی هایی خود را به عنوان بهترین قالیشویی در مشهد معرفی کرده اند که البته این جایگاه صرفا جایگاه گوگل به سایت آن قالیشویی است.

از طرفی اخیرا سایت هایی توسط جوان های طراح سایت راه اندازی شده اند که در این سایت ها معمولا سعی می‌شود تا به صورت رتبه بندی لیست قالیشویی های مشهد معرفی شوند. البته معمولا هزینه این تبلیغات از قالیشویی هایی که در رتبه بندی قرار می گیرند توسط طراح سایت دریافت می شود و به عبارتی یک رتبه بندی انتسابی است، پس این هم ملاک نیست.

ولی آیا ملاک و مقیاس مشخصی برای یافتن یک قالیشویی خوب در مشهد وجود دارد؟ مثلا قالیشویی عدالتیان مشهد یکی از بهترین قالیشویی های مشهد است که هیچ گونه تبلیغات اینترنتی ندارد و به عبارتی ظرفیت تکمیلی دارد و نیاز به تبلیغات بیشتر ندارد .

یا قالیشویی قدس مشهد که سالیان سال در مشهد خدمات مشخصی دارد و جزء بهترین قالیشویی مشهد است و مدت هاست تبلیغات این قالیشویی ها فقط ارائه خدمات خوب به مشتریان است.

۲روش فوق العاده مهم و ساده در انتخاب قالیشویی در مشهد ۱۴۰۱

قالیشویی باید مورد تایید اتحادیه قالیشویان باشد
بعد از انتخاب قالیشویی خود با اتحادیه قالیشویان مشهد تماس بگیرید تا مطمئن شوید آن قالی شویی عضو رسمی اتحادیه است یا خیر؟

آن قالیشویی حتما باید عضو اتحادیه باشد و جواز فعالیت داشته باشد به عبارتی پرونده مالیاتی دارد و پاسخگویی کاملی در مقابل خسارت های محتمل دارد.

بسیاری از سایت های قالیشویی جواز فعالیت ندارند و صرفا یک سایت و چند خط تلفن هستند و حتی کارگاهی برای شستشو ندارند و صرفا با استفاده از سایت و تلفن و با اپلیکیشن دیوار، فرش های مردم را تحویل می‌گیرند و در کارگاه‌های قالیشویی به صورت درصدی فعالیت می‌کنند.

در ایام پیک کار قالیشویی، حتی افراد کلاهبرداری به عنوان قالیشویی خود را معرفی می‌کنند و فرش مردم را جمع آوری می‌کنند و ممکن است دیگر هیچ بازگشتی برای فرش نباشد. بنابراین در انتخاب قالیشویی مجاز دقت کنید. روشنگری است که جواز فعالیت خود را در سایت خود به نمایش می‌گذارد و این اطمینان را به شما می‌دهد تا با خیالی راحت خدمات خود را به آن ها بسپارید .

۲روش فوق العاده مهم و ساده در انتخاب قالیشویی در مشهد ۱۴۰۱

قالیشویی باید سابقه درخشانی داشته باشد
یک پرس و جو از کسانی که از خدمات یک قالیشویی استفاده کرده اند کنید. امروز بسیاری در فضای اینترنت دست به تبلیغات فیک و دروغی می‌زنند مثلا در خدمات گوگل مپ یا هر جایی که بتوانند کامنتهای فیک برای خودشان می‌گذارند.

ولی با یک جستجوی ساده از اطرافیان اقوام و همسایه ها به راحتی می توانید به یک نتیجه دلخواه دست یابید.

گول تبلیغات هیچ قالیشویی را نخورید زیرا این روزها گوگل با دریافت پول از افراد تجارت آن ها را در لیست اول صفحه خود قرار می دهد، بستر فضای مجازی این فرصت را در اختیار بسیاری از کسب و کارهایی قرار داده که فقط به دنبال پول درآوردن در مدت زمان کوتاه هستند. و فقط یکبار استفاده شما از آن قالیشویی برایشان کافی است .

دنبال قالیشویی های با سابقه باشید قطعا اطرافیان گزینه های مناسبی را به شما معرفی می‌کنند. قالیشویی هایی که سالها تجربه این کار را دارند و دنبال تبلیغات نیستند زیرا معمولا مشتری خود را دارند. تنها تبلیغ این قالیشویی ها کار خوب و خدمات عالی است که به مردم ارائه می‌دهند.

ترک اعتیاد غرب تهران

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۰:۵۰ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

بهترین شرکت های خدماتی را چگونه بیابیم

بهترین شرکت های خدماتی را چگونه بیابیم

قالیشویی هفت حوض

با توجه به کمبود زمان برای رسیدگی به مواردی مانند: قالی شویی، نصب آسانسور، لوله کشی ساختمان استفاده از مرکزی که بتواند این خدمات را ارائه دهد ایده آل خواهد بود.


بهترین شرکت های خدماتی را چگونه بیابیم
به گزارش خبرگزاری آنا، با توجه به کمبود زمان برای رسیدگی به مواردی مانند: قالیشویی، نصب آسانسور و لوله کشی ساختمان استفاده از مرکزی که بتواند این خدمات را ارائه دهد ایده آل خواهد بود. سایتی که بتواند به شما بهترین خدمات را در کمترین زمان عرضه کند بسیار مفید می باشد.

چه خدماتی را می توانید از شرکت های خدماتی خصوصی دریافت نمایید؟

 


با توجه به نیاز مردم و جامعه شرکت های خدماتی تاسیس شده اند که به افراد خدمات ذیل را ارائه دهند:

 


خدمات فروش و نصب آسانسور: با افزایش آپارتمان نشینی و لزوم استفاده از آسانسور نیاز افراد به خدماتی مانند: نصب آسانسور نیز افزایش یافته است. از طرف دیگر با توجه به اینکه اگر مسائل مربوط به آسانسور به درستی انجام نپذیرد ممکن است برای ساکنان ساختمان خطر جانی داشته باشد. به همین دلیل باید در انتخاب مرکز خدمات دهنده در این زمینه دقت بیشتری شود.شرکت های نصب و تعمیر آسانسور در شیراز و شهرهای دیگر را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

خدمات قالیشویی: با افزایش مشغله خانواده ها و کاهش تایم آزاد افراد دیگر زمانی برای کارهایی مانند: شستن فرش باقی نمانده است. برای همین منظور خانواده ها بیشتر مایل هستند تا شستشوی فرش های خود را توسط شرکت های قالیشویی انجام دهند. با توجه به قیمتی بودن فرش ها به ویژه فرش های دستباف استفاده از مرکزی مطمئن که علاوه بر شستشوی مناسب قابل اطمینان نیز باشد بسیار مهم است.قالیشویی های معتبر در شهر های مختلف مانند قالیشویی در شیراز ، قالیشویی در رشت و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو ببینید.

 


خدمات تاسیسات: این خدمات هم مانند: نصب آسانسور یکی از موارد اساسی و مورد نیاز خانواده ها می باشد. به همین دلیل شناسایی یک مرکز کاربلد در این خصوص هم بسیار می تواند مفید باشد.
لوله کشی ساختمان: مشکل در لوله کشی ساختمان و ایجاد نشتی آب هم مانند: نصب آسانسور یکی از مواردی است که در صورتی که مورد سهل انگاری قرار گیرد ممکن است باعث ایجاد خسارات فراوانی شود. یک لوله کش حرفه ای ساختمان علاوه بر اینکه کار لوله کشی را باید به درستی انجام دهد بایستی قادر باشد تا منبع نشتی در ساختمان را نیز به سرعت شناسایی نمایید.شرکت های لوله کشی ساختمان در شیراز و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو مشاهده نمایید.


چگونه یک مرکز مناسب برای نصب آسانسور و سایر موارد مشابه را شناسایی نماییم؟

برای اینکه ما از خدمات مناسبی مانند: نصب آسانسور و سایر موارد مشابه استفاده نماییم باید آن را از یک منبع موثق و مطمئن شناسایی نماییم. اگر منبعی در دسترس باشد که بتوانیم یک بانک اطلاعاتی داشته و به بهترین مراکز خدماتی از این طریق دسترسی داشته باشیم بسیار ایده آل خواهد بود. ما به شما سایت پی جو را برای این منظور معرفی می نماییم.


ویژگی های منحصر بفرد سایت پی جو در خصوص نصب آسانسور :

این سایت در واقع یک بانک اطلاعاتی جامع در خصوص خدماتی مانند: نصب آسانسور و موارد مشابه می باشد.
این سایت نه تنها در مورد نصب آسانسور بلکه در تمام موارد پزشکی، رستوران، آرایش و زیبایی و بسیاری از موارد فروشگاهی و خدماتی دیگر می تواند به شما کمک نماید.

تمام مشخصات فروشگاه و موسسه مورد نظر در این سایت درج شده و شماره تلفن و نحوه تماس نیز مشخص گردیده است.

این سایت با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی سایتی مورد اطمینان برای تمام کاربران می باشد.
تمامی مراکز و فروشگاه های معرفی شده در خصوص نصب آسانسور و سایر موارد در این سایت معتبر و قابل اطمینان می باشند

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۷:۲۸ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

قالیشویی و مبل شویی آنلاین در پلتفرم بشور

قالیشویی و مبل شویی آنلاین در پلتفرم بشور


قالیشویی امامت

ایلنا نیوز

یکی از دغدغه های هر خانه، پیدا کردن یک قالیشویی با کیفیت و معتبر است. خانم‌های خانه، با وجود سلیقه متفاوتشان، برای وسایل منزل خود اهمیت ویژه‌ای قائلند. یکی از این وسایل که تمیزی و پاکیزگی آن برای اهالی منزل بسیار مهم است قالی و فرش است. در گذشته که هر خانه از حیات بزرگ و ایوان وسیع بهره‌مند بود شستشوی قالی توسط اهالی منزل انجام می‌شد. اما اکنون با گسترش آپارتمان نشینی و توسعه فرهنگ، به هزار و یک دلیل، نیاز به خدمات قالیشویی افزایش یافته است. کمبود منابع آبی، تخصصی بودن شستشوی قالی، خدمات متنوع قالیشویی‌ها و ... از دلایل توسعه کسب و کار قالیشویی‌ها است.

خدمات متنوع

امروزه خدمات متنوع و تخصصی قالیشویی‌ها مانند دارکشی فرش، رفوگری، لکه‌گیری، خشکشویی، ریشه‌دوزی و ... به افزایش عمر و ماندگاری فرش شما کمک بسزایی می‌کند. اگر دوست دارید هر موقع که مهمان‌ها به خانه شما می‌آیند از زیبایی و تمیزی فرش شما، شگفت زده شوند با ما همراه شوید تا خدمات قالیشویی را به شما معرفی کنیم. این گونه بهتر و آگاهانه‌تر می‌توانید از این خدمات بهره ببرید.

تکنولوژی در قالیشویی
فرش، هنر باستان ایران زمین، در خانه اکثر ایرانیان یافت می‌شود. قالیشویی ، با خدمات متنوع ارائه شده برای ماندگاری فرش و قالی‌، در سال‌های اخیر مورد استقبال همگان قرار گرفته است. به طور میانگین، عمر فرش حدود 10 سال محاسبه می‌شود. اما در صورت نگه‌داری صحیح، مراقبت و تعمیر به موقع آن، به مدت 30 سال و بیشتر نیز قابل استفاده است.

در کارگاه‌ها و مراکز قالیشویی مدرن و آنلاین، استفاده از دستگاه‌های مخصوص شستشوی فرش با مواد شوینده خاص متداول است. بهره‌گیری از روش‌های قدیمی شستن فرش، احتمال آسیب به تار و پود آن را افزایش می‌دهد. و بر رنگ فرش نیز تاثیرگذار است. اما با پیشرفت تکنولوژی، برای هر فرش، اعم از ابریشمی، دستباف، ماشینی، تابلو فرش، فرش نفیس و ... شیوه‌های خاص شستشو مشخص شده است.

خدماتی که امروزه قالیشویی‌های سراسر کشور علی الخصوص قالیشویی آنلاین به مشتریان ارائه می‌دهد بسیار متنوع و جالب توجه است. ما در ادامه به معرفی برخی از این خدمات مهم خواهیم پرداخت. با اطلاع از خدمات قالیشویی آنلاین، به راحتی می‌توانید از نیاز فرش خود مطلع شوید و آن را به قالیشویی استاندارد ارجاع دهید.

2

دارکشی فرش، تخصصی مهم
به دلایل مختلف، فرش‌های دستباف، پس از مدتی ساختار محکم خود را از دست می‌دهند. اگر از فرش دستباف به خوبی مراقبت نشود و یا مورد استفاده مکرر قرار گیرد پس از گذشت سال‌ها، این فرش دچار کجی، فرورفتگی، برآمدگی و سستی می‌شود. قالیشویی می‌تواند با دارکشی فرش ، این مشکلات را حل کند. هر چند دارکشی فرش در قالیشویی مخصوص کجی‌ها و سستی‌های کوچک و قابل ترمیم فرش است. اگر با فرش دارکشی شده با بی‌احتیاطی رفتار شود پس از چند سال، فرش مجدد دچار کجی می‌شود.

اصطلاح کجی فرش زمانی گفته می‌شود که خطوط راست و منظم فرش که لبه‌ها و حاشیه‌های فرش را تشکیل می‌دهند به مرور زمان نامنظم شده و ساختار صاف خود را از دست می‌دهند. بدین گونه، لبه‌های فرش حالت قوسی شکل، فرورفته یا برآمده خواهند داشت.

نبود دقت کافی حین بافتن فرش، ایراد در دستگاه قالی بافی، ناصافی یا شیبدار بودن محل دستگاه، نداشتن دقت لازم حین چله‌کشی، استفاده از مواد نامرغوب، شانه‌ زدن به صورت ناهماهنگ و ... از دلایل متعدد ایجاد کجی فرش در طول زمان است.

3

انواع دارکشی

از انواع روش‌های دارکشی که در قالیشویی به صورت نیمه صنعتی و سنتی انجام می‌شود می‌توان 3 روش زیر را نام برد:

دارکشی پرسی: در همه انواع دارکشی، دو پارامتر کشیدگی و نگه‌داری فرش باید توسط دستگاه یا وسیله‌ای خاص فراهم شود. در دارکشی پرسی، از دستگاه فلزی با پایه‌های قابل تنظیم به منظور موازی کردن فرش استفاده می‌شود. در دارکشی پرسی، فرش به صورت عمودی قرار می‌گیرد و فرد دارکش، به راحتی توسط پایه‌های قابل تنظیم، ارتفاع فرش را متناسب با قد خود تنظیم می‌کند. تا به راحتی دارکشی با کمترین خستگی انجام شود.
دارکشی لولایی: دستگاه دارکشی لولایی دارای الوارهایی است که در کنار هم قرار گرفته‌اند. گروه اول این الوارها ثابت و دسته دوم متحرک است و حول یک صفحه ثابت به کمک لولاهای فلزی می‌چرخد.
دارکشی قلاب‌کشی: در این نوع دارکشی پس از مشخص شدن میزان کجی فرش، سرچله‌های آن را به صورت دسته دسته جدا می‌کنند. سپس طی دو روش، دارکشی انجام می‌شود. در روش اول دسته‌های زوج و فرد را با ارتفاع مساوی و یکسان گره می‌زنند. سپس میلگردی فلزی به نام سیخو را از بین این دسته‌ها عبور می‌دهند. در روش دوم، دسته‌ها را یکی در میان روی خواب فرش برمی‌گردانند و سیخو را از بین آن‌ها عبور می‌دهند. آنگاه این دسته‌ها را روی سیخو پشت سر هم گره می‌زنند.
دارکشی، عملی بسیار تخصصی است. پیش از تحویل دادن فرش به یک قالیشویی، از تخصص افراد آن مطمئن شوید. در صورت انجام دارکشی فرش توسط یک فرد نابلد، نه تنها مشکل فرش شما حل نمی‌شود بلکه به آن افزوده می‌شود. دارکشی با توجه به نوع نخ، جنس و کیفیت آن انجام می‌شود. میزان کشش و فشار وارد بر فرش باید به میزان معینی اعمال شود تا تار و پود فرش آسیب نبینند. با همه این اوصاف، یافتن یک قالیشویی معتبر با افراد مجرب و متخصص از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

اطلاعیه :

آیا به دنبال قالیشویی های محل زندگی خود میگردید , جستجو کافیست...

پلتفرم آنلاین بشور تنها راه حل این ماجراست , با ورود به سایت یا اپلیکیشن بشور با انتخاب استان , شهر و محله زندگی خود تمامی قالیشویی های اطراف را به همراه اطلاعات تماس مشاهده نمایید...

رفوگری فرش
مرمت فرش یا رفوگری از دیرباز برای حفظ فرش‌های ایرانی انجام می‌شد. فرش و قالی دستباف از نظر معنوی و هنری از ارزش بسیاری برخوردار است. بنابراین حفظ و مرمت آن نیز یک هنر ویژه به حساب می‌آید. هنری که متخصص آن در ترمیم و تعمیر فرش بسیار دقیق و ظریف عمل می‌کند. فرش‌های دستباف ایرانی با گذشت زمان، ارزش بیشتری پیدا می‌کنند. اگر فرشی از اجدادتان به شما به ارث رسیده باشد حتما برایتان مهم است که سالم، تمیز و پاکیزه بماند. بنابراین رفوگری فرش، هنری دیرینه است که امروزه قالیشویی، این خدمت ارزشمند را به شما ارائه می‌دهد. با رفو، فرش شما عمر بیشتری خواهد داشت.

رفوگری فرش به فرایند ترمیم آن در حالت کجی، سوختگی، پارگی، آسیب‌دیدگی و پوسیدگی فرش انجام می‌شود. از وسایل مورد نیاز برای مرمت فرش می‌توان به نخ، سوزن، موم، انبردست، چاقوی بافت، درفش، انگشتانه و کلاف‌های هم‌جنس و همرنگ فرش اشاره کرد. پس از شستن فرش، به مرمت آن اقدام می‌کنند. گره‌های آسیب‌دیده به کمک نخ و سوزن جدا می‌شوند و گره‌هایی جدید جایگزین می‌گردند. در صورت بروز آسیب‌دیدگی در حجم گسترده، فرش را در قاب چوبی قرار می‌دهند تا گره‌زنی و تارکشی فرش به راحتی انجام شود. در این حالت، چروک و تاب‌خوردگی فرش نیز قابل ترمیم است.

در رفوگری، هر نوع آسیب اعم از فرسودگی، بیدزدگی، دررفتگی، رنگ پریدگی و سوختگی به شیوه‌ای مخصوص، ترمیم می‌شود و تخصص خاص خود را می‌طلبد. بنابراین با توجه به نوع آسیب فرش، هزینه و زمان انجام ترمیم متغیر است.

 

لکه گیری فرش
در طول استفاده از فرش، قالی و موکت احتمال ایجاد لکه بر روی آن‌ها زیاد است. مخصوصا در منازلی که کودکان در حال بازی و شیطنت هستند احتمال ایجاد لکه بر روی فرش بیشتر می‌شود. دانستن نوع لکه در لکه‌گیری فرش اهمیت بسیار دارد. هر لکه، حلال مخصوص به خود را دارد. هنگامی که جوهر، چای، قهوه، مواد شیمیایی و ... روی فرش می‌ریزد در کوتاه ترین زمان سعی کنید با محلول آب ولرم و شامپو فرش آن لکه را جمع کنید. تا به نقاط دیگر فرش و پرزهای آن نفوذ نکند. سپس با یک قالیشویی آنلاین معتبر تماس بگیرید و برای رفع آن لکه راهنمایی بگیرید.

پیش از شستن فرش در قالیشویی، باید نسبت به لکه گیری آن اقدام کرد. قبل از تحویل فرش به قالیشویی، کارشناسان را از نوع لکه فرش آگاه کنید تا کار لکه گیری سریع‌تر پیش رود. سپس متخصص قالیشویی با توجه به نوع لکه و جنس نخ‌های فرش، حلال مخصوص را انتخاب می‌کند. انتخاب حلال خیلی مهم است. این حلال باید توانایی رفع کامل لکه را داشته باشد. و از طرفی به رنگ و نخ‌های فرش آسیب نزند.

ریشه دوزی فرش
استحکام اشیاء، به قدرت ریشه آن‌ها بستگی دارد. فرش نیز ریشه دارد و استحکام و زیبایی خود را به آن مدیون است. ریشه از اجزای مهم فرش است. هر گونه آسیب به آن موجب از هم گسیختگی تار و پود فرش به مرور زمان می‌شود. به قسمت انتهایی فرش که به صورت نخ‌های کنار هم قرار گرفته شده مشاهده می‌شود ریشه می‌گویند. از انواع ریشه فرش می‌توان زنجیری، توری، گره‌دار، ساده و ... را نام برد. معمولا ریشه‌ فرش به رنگ کرم کمرنگ یا سفید دیده می‌شود. با گذشت زمان، ریشه فرش دچار پوسیدگی می‌شود.

4

در قالیشویی طی فرایند ریشه‌دوزی، ریشه‌های خراب و پوسیده، حذف می‌شوند و ریشه‌های جدید جایگزین می‌گردند. با این کار از آسیب‌های بعدی فرش جلوگیری می‌شود. و به حفظ و ماندگاری فرش کمک می‌کند. تعمیر ریشه به شیوه‌های مغزی، بطلمه و متصل، که از انواع ریشه‌دوزی فرش هستند، انجام می‌شود. از آنجا که ترمیم و مرمت ریشه فرش به تخصص نیاز دارد حتما پیش از مراجعه به قالیشویی از اعتبار و تخصص کارکنان آن مطلع شوید. آسیب به ریشه فرش از جمله مواردی است که در صورت بروز باید به سرعت رفع و ترمیم شود.

مبل شویی حرفه ای

تمیزی و نظافت مبلمان برای خانم‌های خانه از اهمیت بالایی برخوردار است. این حساسیت، زمانی که مبلمان به رنگ روشن و سفید است دو چندان می‌شود. در گذشته از شامپو فرش برای تمیزی مبل استفاده می‌شد. اما اکنون، مبل‌شویی توسط دستگاه‌های مکانیزه، و مواد مخصوص شستشوی مبل انجام می‌شود. این شستشو بدون این‌که فوم و اسکلت چوبی مبل خیس شود انجام می‌گیرد.

مبل‌شویی به دلایل مختلف انجام می‌شود. ریختن چای بر روی مبل، خودکار کشی، ریختن جوهر بر روی مبل، کثیفی ناشی از گرد و غبار، کثیفی ناشی از گذشت زمان و ... از دلایل نیاز به مبل‌شویی است. معمولا مبل‌شویی از طرف قالیشویی، در منزل انجام می‌شود. و مبل شما یک ساعت پس از شستشو قابل استفاده است. برای معرفی انواع روش‌ها و شیوه‌های مبل‌شویی در محل ادامه مطلب را از دست ندهید.

به کمک مبل شویی در منزل، می‌توانید در سریع‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت مبل‌های خود را تحویل بگیرید.

انواع روش‌ها

مبل‌شویی با بخارشوی تمام اتوماتیک: به منظور شستشوی مبل‌ با پارچه‌های گران قیمت و عتیقه، از این روش استفاده می‌شود. این دستگاه دارای 3 موتور قوی است و به سرعت مبل را خشک می‌کند.
مبل‌شویی با دریل: استفاده از دریل به همراه فرچه‌ای که به سر آن متصل است به عنوان اولین و ساده‌ترین ابزار مبل‌شویی محسوب می‌شود. هر لکه و جرمی توسط این روش رفع می‌شود.
مبل‌شویی با استفاده از مواد نانو: این روش تازه و نوین، باعث تمیزی بیشتر مبل و ماندگاری بالای این تمیزی می‌شود. به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مراکز نظافت و مبل‌شویی قرار گرفته است.
خشکشویی فرش
از دیگر خدمات مهم یک قالیشویی، خشکشویی فرش است. چنانچه فرش شما، لکه و کثیفی زیادی ندارد می‌توانید از این روش استفاده کنید. مزایای خشکشویی فرش، ارزان بودن، زمان کوتاه خشک شدن و انجام کار در محل است. به دلیل بخارشویی و عدم استفاده از آب، احتمال آسیب به کف زمین و ایجاد قارچ و کپک از بین می‌رود. هم‌چنین خشکشویی روشی برای نظافت فرش‌های ظریف، حساس و بدون رنگ ثابت است.

 

اهمیت انتخاب قالیشویی

با توجه به اهمیت فرش به عنوان یک میراث باستانی و هنر ایرانی، مرمت، نظافت و رسیدگی به آن جایگاه ویژه‌ای دارد. تا اینجا مهم‌ترین خدمات قالیشویی را ذکر کردیم. همانطور که ملاحظه کردید این خدمات جزء عملکردهای تخصصی و هنرهای ظریف محسوب می‌شوند. به هر دلیل، اگر مرمت و ترمیم فرش به سرعت و درستی انجام نشود و با شستشوی نادرست به الیاف آن لطمه وارد شود از زیبایی و ارزش فرش کاسته می‌شود. بنابراین قبل از هر اقدامی، ابتدا از اصالت و اعتبار قالیشویی منتخب خود، مطمئن شوید. برای این منظور می‌توانید اسم قالیشویی را در لیست ارائه شده توسط اتحادیه قالیشویان جستجو کنید. انتخاب قالیشویی با کیفیت و استاندارد برای حفظ کیفیت، ارزش و زیبایی فرش اهمیت بسیار دارد. پس از یافتن یک قالیشویی استاندارد و معتبر، بدون هیچ نگرانی، فرش‌، موکت و مبل‌های خود را به او بسپارید تا متخصصان با بهترین کیفیت، خدمات قالیشویی را به شما ارائه دهند.

تعمیرات کابینت در تهران

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۹:۵۰ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)