اخبار قاليشويي اخبار قاليشويي .

اخبار قاليشويي

حريق گسترده فروشگاه فرش در مشهد مهار شد

حريق گسترده فروشگاه فرش در مشهد مهار شد
مديرعامل آتش‌نشاني شهر مشهد گفت: آتش سوزي مهيب در يك فرش فروشي در مشهد، با تلاش آتش نشانان چندين ايستگاه آتش نشاني مهار شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد به نقل از روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري مشهد،  آتشپاد دوم مجيد فرهادي اظهار كرد: در پي اطلاع به سامانه ۱۲۵ مبني بر مشاهده آتش و دود از داخل يك فروشگاه بزرگ فرش در غرب مشهد، ستاد فرماندهي بلافاصله قريب به ۵۰ آتش‌نشان و نجاتگر را به همراه ۱۵دستگاه خودرو سبك و سنگين و نردبان ۳۲ متري آتش‌نشاني از ايستگاه هاي ۵،۲۲،۳۳،۷،۴۳،۵۳،۳۱،۲۷را به محل حادثه در بولوار معلم مشهد اعزام كرد.

مقالات ديگر: قاليشويي تهرانپارس

مديرعامل آتش‌نشاني شهر مشهد افزود : با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، حريق در داخل اين فروشگاه بوقوع پيوسته و آتش در حال سرايت به واحد هاي مجاور اين محل تجاري است كه آتش نشانان پس از دقايقي عمليات نفسگير و طاقت فرسا، ضمن مهار حريق از سرايت آتش به منازل و مغازه‌هاي مجاور آن جلوگيري كردند.

وي يادآور شد: در اين حادثه يكي از افراد حاضر در داخل مغازه كه گرفتار دود و آتش شده بود توسط نجاتگران آتش‌نشاني از محل خارج و به دليل مصدوميت شديد توسط آمبولانس هاي اورژانس به بيمارستان منتقل و علت دقيق اين آتش سوزي توسط كارشناسان در دست بررسي است.

گفتني است؛ آتش‌نشانان پس از خاتمه عمليات و پاكسازي محيط حادثه به ماموريت خود پايان داده و به ايستگاه هاي خويش مراجعت كردند. 

پخش عمده پارچه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۷:۳۵ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)