اخبار قاليشويي اخبار قاليشويي .

اخبار قاليشويي

۵ فاكتور كليدي براي انتخاب يك قاليشويي خوب و معتبر از نگاه آئين خراسان مشهد

۵ فاكتور كليدي براي انتخاب يك قاليشويي خوب و معتبر از نگاه آئين خراسان مشهد

قاليشويي دردشت

ديار ميرزا

اطمينان حاصل كنيد كه هميشه كارشناسان قاليشويي آموزش ديده، با تجربه و داراي گواهي را براي تميز كردن فرش هاي خود داشته باشيد. بررسي كنيد تا مطمئن شويد كه متخصصان قاليشويي كه انتخاب مي كنيد همچون قاليشويي آئين خراسان مشهد داراي گواهينامه The Carpet & Rug هستند.

امروزه پيداكردن يك قاليشويي معتبر و باسابقه كار نسبتا آساني نيست چراكه تعداد قاليشويي هاي نامعتبر و بي اصالت به شكلي فراتر از حد تصور در حال افزايش است. اما بااينحال بايد بسيار مراقب بود كه فرش هاي خودمان را به چه كسي ميسپاريم، چراكه فرش ها سرمايه هاي بسيار گران قيمت و نفيسي در هر خانه ميباشند و عدم دقت در برون سپاري آنها باعث ازبين بردن آنها به شكلي برگشت ناپذير ميشود. در اينجا نحوه انتخاب بهترين قاليشويي كه فرش شما را تميز نگه مي دارد و ارزش بلند مدت سرمايه گذاري شما را حفظ مي كند را از زبان قاليشويي آئين خراسان مشهد آورده ايم كه همواره بعنوان يكي از قديمي برندهاي معتبر و اصيل شستشوي فرش و قاليشويي در مشهد ميباشد.

قاليشويي آئين خراسان مشهد

روش تميز كردن فرش
شركت‌هاي مختلف از روش‌هاي مختلف قاليشويي استفاده مي‌كنند. بسته به نوع فرشي كه داريد، روش اشتباه، مي تواند به فرش شما آسيب برساند.

به عنوان مثال، خشكشويي فرش (پودري) مي تواند برخي از فرش ها را زرد كند. در حالي كه آبكشي كامل (كه آب زيادي مصرف مي كند) مي تواند منجر به تخريب ساختار فرش شود.

همچنين به خاطر داشته باشيد كه روش شستشوي فرش چه تاثيري بر ساختمان شما خواهد داشت. به عنوان مثال، خشك شدن آبكشي كامل ممكن است بسيار بيشتر از روش هاي ديگر طول بكشد. اين بدان معناست كه شما مجبور خواهيد بود براي مدت طولاني تري بدون فرش باشيد و قاعدتا دير خشك شدن و ماندن بيشتر رطوبت در فرش خسارات بيشتري را به دنبال خواهد داشت.

بدانيد كه قاليشويي شما از چه روشي استفاده مي كند و خطرات احتمالي يا معايب آن روش براي فرش و ساختمان شما چيست.

مواد شيميايي قاليشويي
به معناي واقعي كلمه، هزاران ماده شيميايي مختلف براي تميز كردن فرش هاي تجاري وجود دارد. و مانند همه مواد شيميايي، آنها به روش هاي مختلف به آنچه كه با آن در تماس هستند واكنش نشان مي دهند. استفاده از مواد شيميايي نامناسب براي نوع فرش شما در صورت استفاده مكرر در طول زمان باعث آسيب مي شود.

به عنوان مثال، مواد شيميايي با جلادهنده زياد يا سطح قليايي بالا مي توانند در نهايت باعث محو شدن، زرد شدن يا تغيير رنگ فرش شوند. از قبل مطمئن شويد در مورد مواد شيميايي كه بعنوان پاك كننده استفاده مي شود و اينكه آيا آنها مي توانند اثرات منفي بالقوه اي بر عمر طولاني مدت فرش شما داشته باشند يا خير. از قاليشويي خود بپرسيد كه چرا از مواد شيميايي استفاده مي كنند و به دنبال پاك كننده هايي باشيد كه از محلول هايي با گواهينامه سبز استفاده مي كنند.

خدمات تخصصي قاليشويي آئين خراسان مشهد

قاليشويي آئين خراسان با بيش از ۴۰سال سابقه در شستشوي انواع فرش هاي زينتي و ابريشمي و داشتن متخصصين باتجربه و حاذق توانسته تا در جمع بهترين قاليشويي ها يعني قاليشويي عدالتيان مشهد، قاليشويي خراسان مشهد، شهرفرش و آئين خراسان مشهد، سال ها مورد اعتماد و تحسين شما عزيزان قرار بگيرد و با بكار گيري بهترين شيوه هاي شستشوي فرش همواره بالاترين سطح از كيفيت و خدمات را به مشتريان خود ارائه دهد. همچنين با بكارگيري مجرب ترين پرسنل و بروزترين دستگاه هاي روز توانسته خدمات مبل شويي مشهد در منزل را در اختيار همشهريان خود قرار دهد


تخصص در نظافت و شستشوي فرش
افرادي كه از آن استفاده مي كنند به همان اندازه مهم هستند كه تجهيزات مورد استفاده قرار مي گيرند. اگر افرادي كه فرش هاي شما را تميز مي كنند درك دقيقي از تأثير مواد شيميايي مختلف بر انواع فرش ها يا نحوه استفاده صحيح از تجهيزات آنها نداشته باشند، مي تواند خبر بدي براي فرش شما باشد.

به عنوان مثال، يك تكنسين قاليشويي غير ماهر مي تواند آب بيش از حد در فرش شما باقي بگذارد يا مواد شيميايي باقي بماند. اين مي‌تواند منجر به رشد ميكروبي (آلرژن‌ها)، ظاهر شدن سريع لكه‌ها و خرابي طولاني‌مدت فرش شما شود.

شستشوي فرش منزل آئين خراسان مشهد

اطمينان حاصل كنيد كه هميشه كارشناسان قاليشويي آموزش ديده، با تجربه و داراي گواهي را براي تميز كردن فرش هاي خود داشته باشيد. بررسي كنيد تا مطمئن شويد كه متخصصان قاليشويي كه انتخاب مي كنيد همچون قاليشويي آئين خراسان مشهد داراي گواهينامه The Carpet & Rug هستند.

خدمات ارزش افزوده
در حالي كه روش ها و تجهيزات ممكن است متفاوت باشد، هر شركتي فرش شما را به نوعي تميز مي كند. اما چه چيز ديگري؟ آيا ارزش اضافي ارائه مي دهند كه آنها را متمايز كند؟ گاهي اوقات موارد اضافي كه يك شركت ارائه مي دهد مي تواند تفاوت بزرگي ايجاد كند.

به عنوان مثال، ممكن است براي يك شركت استاندارد باشد كه با هر تميز كردن از يك محافظ اليافي استفاده كند تا از فرش شما در برابر لكه شدن آينده محافظت كند. اين مي تواند چيزي باشد كه شركت هاي ديگر ارائه نمي دهند. به همين ترتيب، يك شركت ممكن است نظافت و تعميرات نقطه اي (بريدن گيره ها براي جلوگيري از باز شدن و غيره) را در بسته خدمات استاندارد خود قرار دهد، در حالي كه شركت ديگر اين كار را انجام نمي دهد. براي مثال قاليشويي آئين خراسان مشهد هر دوي اين خدمات را با شستشوي فرش ما ارائه مي دهد.

در هنگام سنجش كيفيت و ارزش كلي خدمات قاليشويي، موارد اضافي را كه يك شركت ارائه مي دهد، فاكتور كنيد.

مراقبت از مشتري
يك نكته نهايي – كه بايد در مورد هر قاليشويي كه با آن كار مي كنيد مورد توجه قرار گيرد – سطح مراقبت از مشتري است كه آنها ارائه خواهند كرد. گاهي اوقات تا زماني كه با يك شركت كار نكرده ايد، واقعاً اين را نمي دانيد، اما معمولاً مي توانيد از قبل احساس تعهد و اشتياق يك شركت براي كار را داشته باشيد.

همچنين ايده بدي نيست كه در مورد برخي از مشتريان ديگر آنها به عنوان مرجع سؤال كنيد. آيا آنها نظرات مشترياني دارند كه مايل به اشتراك گذاري آنها هستند يا در وب سايت آنها ارسال مي شود؟

به سرنخ هاي كوچكي كه مي تواند به شما بينشي در مورد سطح مراقبت از مشتري كه دريافت خواهيد كرد توجه كنيد.

آخرين نكته (و احتمالاً بهترين نكته اي كه مي توانيم به شما بدهيم): اگر به دنبال قاليشويي خوب براي تميز كردن فرش هاي موجود در محل خود هستيد، قبل از انجام تعهد، يك نمايش را دريافت كنيد. اين به شما امكان مي‌دهد تا ببينيد دقيقاً چه چيزي را از نظر ملاحظات بالا به دست مي‌آوريد و مهمتر از همه، در نتيجه فرش شما چقدر خوب به نظر مي‌رسد. اين خدمات توسط قاليشويي آئين خراسان مشهد به مشتريان كاملا ارائه ميشود تا با خيالي راحت فرش هاي خود را به قاليشويي بسپارند.

شيشه بري مرزداران

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۸:۲۸ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

بهترين روش شستشو فرش‌ها در قاليشويي

بهترين روش شستشو فرش‌ها در قاليشويي

قاليشويي پيروزي

(اخبار رسمي): بسياري از خانواده‌هاي ايراني هميشه با اين چالش روبرو هستند كه كدام روش در كدام قالي شويي براي شستشوي فرش‌ها خوب است؟ براي هر فرش بايد از كدام روش بهره گرفت؟ ما در ادامه اين مقاله قصد داريم در اينباره بيشتر با شما صحبت كنيم.


فرش‌هاي دستبافت، ابريشمي و ماشيني همگي جز وسايل باارزشي هستند كه در خانه هر ايراني ديده مي‌شوند. به همين دليل بسياري از افراد هميشه به دنبال بهترين روش‌هاي مناسب براي شستشوي اين فرش‌ها هستند كه كمترين آسيب به فرششان وارد شود. اما آيا تا به امروز به اين موضوع انديشيده‌ايد كه ما چند روش براي شستشو قالي و قاليچه‌ها داريم؟

خدمات قاليشويي بسياري معتقدند كه فرش تنها با شستن در حياط خانه تميز مي‌شود اما اين باور كاملا اشتباه است و براي سالم ماندن قالي و قاليچه‌ها بهترين راهكار، استفاده از خدمات قاليشويي‌هاست. قاليشويي‌هاي معتبر از بهترين روش و دستگاه‌ها براي شستن فرش‌هايتان استفاده مي‌كنند. در اين مراكز افراد كار بلد و متخصصي وجود دارند كه با توجه به نوع و جنس فرش و الياف بكار رفته شده در قالي روشي مناسب براي شستن آن انتخاب مي‌كنند. اما آيا همه قاليشويي‌ها مناسب هستند؟ در پاسخ به اين سوال بايد گفت خير. قاليشويي‌هايي معتبر و داراي سابقه معمولا به نسبت ساير قاليشويي‌هاي بيشتر مورد اعتمادند. به عنوان مثال قاليشويي اديب، قاليشويي گل ابريشم و قاليشويي توحيد سه قاليشويي معتبري هستند كه با ارائه بهترين خدمات توانسته‌اند اعتماد بسياري از خانواده‌ها را به خود جلب كنند.

اين قاليشويي‌ها با دارا بودن دستگاه‌هاي پيشرفته توانسته‌اند بهترين كيفيت را به مشتريانشان ارائه دهند. با سپردن قالي و قاليچه‌هاي خود به اين قاليشويي‌ها كار را به دست افراد متخصص و كاردان سپرده‌ايد و تا حد زيادي باعث صرفه‌جويي در زمان و مصرف آب مي‌شويد زيرا اين سه مركز قاليشويي فرش‌ها را با استاندارها و اصولي كه از طرف صنف و اتحاديه به آنان ابلاغ شده، مي‌شويند.

امروزه يك قاليشويي خوب و حرفه‌اي علاوه بر شستشوي صحيح و استاندارد فرش‌ها، خدمات مكمل ديگري به مشتريان نيز ارائه مي‌دهد. برخي از اين خدمات عبارتند از: رفو‌گري، رنگ‌برداري، ريشه‌زني، شيرازه‌دوزي، مبل‌شويي، رفع سوختگي و ترميم فرش. در اين صورت مشتريان مي‌توانند در كنار شستشوي فرش خود، مشكلات آن را نيز حل نمايند.

نحوه شستشوي فرش در قاليشويي‌ها امروزه اكثر قاليشويي‌ها مكانيزه شده‌اند و از انواع دستگاه‌ها و ماشين‌آلات مختلف و مدرن در شستن فرش‌ها بهره مي‌برند. هريك از اين روش‌ها براي شستن نوع خاصي از فرش‌ها استفاده مي‌شوند. چنانچه اين روش‌ها درست انتخاب نشوند براي قالي و قاليچه‌هاي شما معايب بسيار زيادي دارند. قاليشويي توحيد به نشاني tohidcarpet.com و قاليشويي اديب به نشاني adibcarpet.com و قاليشويي گل ابريشم به نشاني golabrisham.com از بهترين دستگاه‎ها و روش‌ها براي شستن قالي و قاليچه‌هاي شما استفاده مي‌كنند. اين مراكز شستشوي قالي با انتخاب بهترين روش شستشو تضمين مي‌كنند كه به فرش شما آسيبي وارد نمي‌شود.

هنگاميكه فرش‌ها با يك روش اصول شسته مي‌شوند طول عمر آنها نيز افزايش پيدا خواهد و به تار و پود آن كمترين آسيب وارد مي‌شود. برخي از روش‌هاي شستشو فرش در قاليشويي‌ها به شرح زير هستند.

روش‌هاي شستشو فرش به طور كلي هر قاليشويي براساس نوع امكانات و مكانيزه بودنشان از سه روش براي شستن قالي و قاليچه‌ها بهره مي‌برند كه عبارتند از:

روش سنتي روش اتوماتيك روش نيمه اتوماتيك
حال شايد براي شما هم سوال باشد كه هر يك از اين روش‌ها انحصارا براي شستن چه نوع فرش قابل استفاده‌اند؟ در ادامه با ما همراه باشيد تا درباره مزيت و معايب هر يك از روش‌هاي بالا بيشتر بخوانيد.

روش سنتي براي شستن فرش خوب همانطور كه از نام اين روش مشخص است يكي از اولين و شايد هم قديمي‌ترين روش‌هاي شستشو فرش‌ها در قاليشويي‌ها است. در ايام قديم اكثر خانواده‌ها نزديك به عيد و خانه‌تكاني فرش‌هاي خود را در حياط منزل يا جلوي درب در كوچه پهن مي‌كردند و آن را مي‌شستن. قاليشويي‌ها در روش شستشوي سنتي نيز دقيقا به همين صورت فرش‌ها را مي‌شستن تنها با اين تفاوت كه براي زودتر خشك كردن آنها از دستگاه‌هاي خشك‌كن استفاده مي‌كردند. در اينصورت در زمان مقرر فرش به مشتري تحويل داده مي‌شد. امروزه از ديدگاه بسياري از قاليشويي‌ها هنوز اين روش بهترين روش شستشوي فرش است و از اين روش استفاده مي‌كنند.

در اين روش براي شستن فرش‌ها بايد از پارو، برس و لوازم ديگري استفاده مي‌شد كه همه‌ي آنها احتمال داشت به قالي و قاليچه آسيب وارد كنند به همين منظور روش‌هاي ديگري در بسياري از قاليشويي‌ها جايگزين اين روش شد.

روش نيمه اتوماتيك براي شستن فرش روش نيمه اتومانيك همانطور كه از نام آن پيداست نيمي توسط نيروي انساني و مابقي به وسيله تجهيزات و ابزارآلات در قاليشويي انجام مي‌پذيرد. به اين صورت كه شخصي به عنوان اپراتور با وسايلي مثل فرچه، شلاق‌زن و يا تجهيزات شستشوي فرش در قاليشويي‌ها اقدام به شستشوي آن مي‌كند و خشك‌كردن هم مانند همان روش سنتي توسط دستگاه خشك‌كن مخصوص انجام مي‌شود.

در اين روش نيز امكان آسيب به فرش وجود دارد. زيرا نيروي انساني ممكن است در يك مرحله خطا كند و تاروپود فرش دچار آسيب شود. به همين دليل پس از اين روش، روش تمام اتوماتيك براي شستن فرش‌ها وارد قاليشويي‌ها شد.

روش تمام اتوماتيك براي شستن فرش همانطور كه از نام اين روش كاملا مشخص است، به صورت كاملا اتوماتيك همه چيز انجام مي‌شود و نيروي انساني نقشي در شستشوي فرش نخواهد داشت. كليه مراحل شستن فرش از صفر تا صد به وسيله دستگاه هاي مكانيزه كه روز به روز در حال مدرن‌تر شدن و توليد بيشتر هستند انجام مي‌گيرد. نيرو انساني در اين روش هيچ دخالتي نداشته و تنها دخالت آنها براي جابجايي فرش‌ها و نظارت بر شستشو خواهد بود.

ارائه خدمات قاليشويي با توجه به توضيحات بالا شما به هر قاليشويي نمي‌توانيد اطمينان كنيد. زيرا ممكن است به سادگي به قالي و قاليچه‌هاي باارزش شما آسيب جدي وارد شود. اگر شما هم قصد شستشوي فرش‌هاي خود را داريد و هنوز سردرگم هستيد كه چه قاليشويي در تهران مناسب است ما به شما قاليشويي توحيد، اديب و گل ابريشم را معرفي مي‌كنيم. اين سه قاليشويي با يك دهه سابقه و اعتبار مي‌تواند بهترين انتخاب براي شما باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر و همچنين دريافت مشاوره مي‌توانيد به قسمت تماس با ما سايت قاليشويي توحيد مراجعه كرده و با كارشناسان ما در ارتباط باشيد. مشاورين و متخصصين از طريق اين شماره تماس پاسخگوي سوالات شما هستند.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۷:۰۸ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

شستشوي فرش توسط قاليشويي چه مزايايي به همراه دارد

شستشوي فرش توسط قاليشويي چه مزايايي به همراه دارد

 

قاليشويي فلكه سوم تهرانپارس


شستن فرش در خانه و گاهي به همراه ديگر اعضاي خانواده، از گذشته تا به كنون به يك رسم تبديل شده است. احتمالا بسياري از شماها نيز خاطرات متعددي از فرش شستن هاي دوران كودكي خود به همراه خانواده داريد. اما اين رسم، هر چقدر هم كه مفرح و خاطره انگيز باشد، معايب بسياري دارد.

شستشوي فرش توسط قاليشويي چه مزايايي به همراه دارد
به گزارش خبرگزاري آنا  ئشستن فرش در خانه و گاهي به همراه ديگر اعضاي خانواده، از گذشته تا به كنون به يك رسم تبديل شده است. احتمالا بسياري از شماها نيز خاطرات متعددي از فرش شستن هاي دوران كودكي خود به همراه خانواده داريد. اما اين رسم، هر چقدر هم كه مفرح و خاطره انگيز باشد، معايب بسياري دارد. به همين دليل نيز به مرور زمان قاليشويي هاي صنعتي جايگزين آن شدند. هر چند كه هنوز هم افراد بسياري به رسوم پيشين متعهدند، اما بايد بپذيريم كه روش هاي مدرن مزاياي بسيار بيشتري دارند. البته اين مورد را هم بايد به خاطر داشته باشيم كه تمام قاليشويي ها، كيفيت لازم را ندارند. لازم به ذكر است كه قاليشويي فرش ايرانيان، با بكار بردن بروزترين متدها و بهترين مواد شستشو و ابزارها، فرش هاي شما را به بهترين شكل ممكن خواهد شست. در ادامه مطلب با ما همراه باشيد، تا به بررسي مزاياي شستشوي فرش در قاليشويي بپردازيم.

 

شستشوي قالي ها فرآيند تخصصي است.

شستشوي فرش توسط قاليشويي چه مزايايي به همراه دارد؟

فرش هايتان از هرگونه آسيب حفظ  مي شوند
شايد بيان اين مسئله كمي عجيب بنظر برسد، اما جالب است بدانيد كه شستشوي فرش نيز اصول و دانش خاص خود را دارد. فرش ها با توجه به مواردي چون نوع، بافت و طول عمر، نيازمند شرايط خاصي براي شستشو هستند. اكثر افراد از اين موارد آگاه نبوده و اقدام به شستشوي فرش ها به صورت خانگي مي كنند. در نتيجه اينكار باعث كاهش طول عمر فرش و از بين رفتن بافت هاي آن مي شود. اما در قاليشويي هاي حرفه اي، به تمامي اين موارد توجه شده و از مواد شوينده و روش ها و دستگاه هايي كه مناسب فرش باشند، استفاده مي كنند. به همين دليل نيز هيچگونه آسيبي به فرش وارد نمي شود و طول عمر بيشتري خواهد داشت.

حفظ زمان و انرژي
زمان، تنها دارايي انسان است كه به هيچ عنوان قابل بازگشت نيست. از طرفي شستشوي فرش ها در منزل، حداقل دو الي سه روز كامل نياز دارد. اين زمان با توجه به تعداد فرش ها مي تواند بيشتر هم باشد. ضمن اينكه خشك شدن فرش ها نيز خود به بازه طولاني نياز دارد، كه اين مسئله در دوران عيد كه مهماني ها بيشتر هستند، مي تواند مشكل ساز باشد. به علاوه، تمامي اين موارد انرژي بسياري از فرد گرفته و اغلب افراد حتي تا چندين روز پس از قاليشويي همچنان خسته هستند. لذا صرف مقداري هزينه در قبال صرفه جويي در وقت و انرژي كه مي تواند براي فعاليت پرفايده تري صرف شود، كاملا انتخاب عقلاني و درستي است.

 

شستشوي دستي فرش ها فرآيند زمان بري است.

حفظ محيط زيست و صرفه جويي در مصرف آب
شستشوي فرش در منزل، علاوه بر زمان و انرژي، مقدار بسيار زيادي آب و مواد شوينده نيز مصرف مي كند. با توجه به شرايط كمبود آب در كشور و البته افزايش هزينه هاي مصرف آب، اين مورد هم از لحاظ حفظ منابع و هم اقتصادي، كاملا زيان آور است. ضمن اينكه شستشوي خانگي فرش ها، به خوبي آن ها را تميز نكرده و به آن ها آسيب وارد مي كند. در حالي كه قاليشويي هاي حرفه اي، با استفاده از دستگاه هاي پيشرفته، كمترين ميزان آب و مواد شوينده را براي شستشوي فرش بكار مي گيرند و در عين حال فرش را به طور كامل تميز مي كنند. بدين شكل، خيالتان مي تواند از بابت سالم ماندن فرش ها نيز آسوده باشد.

 

قاليشويي ها از روش هاي مناسبي استفاده مي كنند.

وارد شدن آسيب هاي بسيار به بدن
شستن فرش به صورت دستي، فرآيند خسته كننده و طولاني است. در نتيجه اين فرآيند، اندام هاي مختلف انسان از جمله كمر، دست و پاها كه بيشترين درگيري را دارند، دچار آسيب هاي متعددي مي شوند. چرا كه اندام هاي بدن انسان براي كارهاي سخت آمادگي لازم را ندارند و به مرور زمان دچار بيماري هاي مختلف مي شوند. ضمن اينكه اين فرآيند اغلب توسط خانم ها، كه اندام ظريف تر و حساس تري دارند، صورت مي گيرد و مي تواند آسيب هاي جدي تري وارد كند. به علاوه، رطوبت آب و مواد شيميايي شوينده ها نيز به پوست و اندام هاي بدن آسيب وارد كرده و بيماري هاي چون رماتيسم و آرتروز را بدنبال خواهند داشت.

 

قاليشويي ها از مواد با كيفيت استفاده مي كنند.

اقدامات بهبود كيفيت و طول عمر فرش در قاليشويي هاي حرفه اي
يكي از تفاوت هاي بارز شستشوي فرش در قاليشويي هاي حرفه اي، نسبت به منازل، روش هاي تخصصي بهبود كيفيت و طول عمر فرش هستند. آن ها از روش هايي چون دو گره، شيرازه دوزي و غيره براي افزايش طول عمر فرش استفاده مي كنند. همچنين به صورت كاملا اصولي لكه هاي فرش را از بين مي برند و آن را مرمت و تعمير مي كنند. در آخر نيز با اتو كشيدن و كاور كردن، فرش را نرم و راحت مي كنند. در واقع، با دادن فرش ها به قاليشويي هاي حرفه اي، شما فرش هايي تميز، نرم و مرمت شده تحويل خواهيد گرفت.

لكه گيري فرش در قاليشويي ها به چه صورت انجام مي شود؟

لكه گيري از مراحل بسيار مهم شستشوي فرش است، كه بيشتر افراد در هنگام شستشوي خانگي، آن را به صورت صحيح انجام نمي دهند. در نتيجه نه تنها لكه ها به طور كامل از بين نمي روند، بلكه ممكن است به فرش نيز آسيب هاي جدي وارد شود. اما در بهترين قاليشويي  تهران، ابتدا نوع لكه ها را شناسايي مي كنند. سپس با توجه به نوع لكه و طول عمر فرش، از حلال هاي مناسب استفاده مي كنند. بدين شكل لكه ها كاملا از بين رفته و آسيبي نيز به بافت فرش وارد نمي شود.

 

دستگاه هاي قاليشويي به فرش ها آسيبي نمي رسانند.

 

 

جمع بندي

تا به اينجا به خوبي با مزاياي بسيار شستشوي فرش توسط قاليشويي ها آگاه شديم. احتمالا شما هم به اين مسئله فكر مي كنيد كه صرف مقداري هزينه براي اينكار، بسيار بهتر از آسيب هاي وارد شده به بدن و فرش و هزينه هاي بسيار شستشوي خانگي است. اما بايد به اين نكته هم توجه داشته باشيد، كه تمامي قاليشويي ها از اين مزايا برخوردار نيستند. چه بسا برخي قاليشويي ها تجهيزات و تخصص لازم را نداشته و به فرش شما آسيب برسانند. لذا بايد فرش هاي خود را به قاليشويي هاي مجرب بسپاريد. قاليشويي فرش ايرانيان با تجربه اي مناسب در اين زمينه و استفاده از روش هاي تخصصي، فرش هاي شما را بخوبي تميز و مرمت مي كند. خدمات اين كارخانه بسيار متنوع بوده و با بهترين قيمت، تقديم شما عزيزان مي گردد.  

 

توليد كننده شيد

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۷:۴۶ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

تاثير نوسانات ارز بر شركت‌هاي خدمات قاليشويي

تاثير نوسانات ارز بر شركت‌هاي خدمات قاليشويي

قاليشويي رسالت

صراط

امروزه نوسانات ارزي، روي هزينه‌هاي قاليشويي كرج چلسي هم تأثير خود را گذاشته اند. اما باز هم هزينه‌هاي اين مركز، به صرفه و مناسب هستند.

ارائه خدمات قاليشويي كرج براي همه كرجي ها و شهرهاي همجوار

در صورتي كه ساكن كرج هستيد و به يك قاليشويي كرج خوب و مطمئن نياز داريد؛ پيشنهاد ما به شما قاليشويي چلسي است. قاليشويي چلسي كه در شهر كرج واقع شده است؛ با ارائه خدمات نوين در اين زمينه، همه روزه در خدمت شما كرجي ها و شهرهاي همجوار است. شما مي توانيد انواع فرش هاي دستبافت و ماشيني خود را به آن ها بسپاريد. با توجه به اين مسئله كه در قاليشويي كرج چلسي، بهترين و جديدترين دستگاه هاي پيشرفته استفاده شده است؛ خيال شما از تميز بودن فرش ها، آسوده مي گردد. ضمن اينكه آن ها تمامي هم و غم خويش را برآن مي گذارند تا از بهترين و مرغوب ترين مواد شوينده براي شست و شوي فرش هاي شما استفاده كنند. بدين ترتيب مي توانند فرش هاي شما را كاملا تميز و عاري از هر گونه كثيفي و نجاست كنند. وجود همين مزاياست كه قاليشويي چلسي، بهترين قاليشويي كرج محسوب مي شود. شما هم مي توانيد از خدمات آن ها بهره مند شويد.

تاثير نوسانات ارز بر شركت‌هاي خدمات قاليشويي

قاليشويي چلسي

هزينه هاي مربوط به قاليشويي چلسي در كرج با توجه به نوسانات ارزي

نوسانات ارزي روي هزينه قاليشويي كرج نيز تأثير خود را گذاشته اند. هر يك از شركت هاي خدمات قاليشويي از جمله: قاليشويي چلسي واقع در شهر كرج نيز از اين نوسانات ارزي، تأثير پذيرفته اند. بنابراين نمي توان هزينه مشخص و دقيقي را براي خدمات مربوط به اين قاليشويي ها به مشتري ارائه داد. ممكن است در هر روز با توجه به نوسانات ارزي، قيمت ها تغيير كنند. اما در عين حال علي رغم اينكه هزينه هر يك از شركت هاي خدمات قاليشويي كرج، از نوسانات ارزي، تأثير گرفته اند؛ هزينه قاليشويي چلسي باز هم توانسته قيمت هاي بهتري را به مشتريان خود ارائه دهد. اين قاليشويي با ارائه خدمات بسيار بي نظير و سرويس دهي 24 ساعته به مشتريان خود، شما را از خدمات خود با هزينه هاي به صرفه بهره مند مي سازند. به همين جهت اگر به دنبال يك مركز قاليشويي كرج با هزينه هاي مناسب هستيد؛ قاليشويي كرج مي تواند گزينه خوبي براي شما باشد.

ارائه كليه خدمات قاليشويي و مبل شويي در كرج

كليه خدمات قاليشويي كرج با بهره گيري از كادري مجرب و متخصص در مركز قاليشويي چلسي كرج انجام مي شود. در اين مركز، خدماتي نظير:

شستشوي فرش دستبافت
شستشوي فرش ماشيني
خشكشويي مبلمان
خشكشويي خوشخواب
ترميم فرش
و...
همگي با كيفيت بالايي به مشتري ارائه مي شوند. بنابراين در صورتي كه به هر يك از اين خدمات نياز داشته باشيد؛ مي توانيد از قاليشويي كرج چلسي، نياز خود را برطرف كنيد. در اين مركز قاليشويي، كه مجهز به مدرن ترين ماشين آلات هستند؛در كنار هزينه هاي به صرفه، تخفيف هايي هم به شما داده مي شود. بدين ترتيب هزينه نهايي پرداختي شما خيلي كمتر از آن چيزي مي شود كه تصور آن را مي كرديد. اين در حالي است كه نوسانات ارزي به طور كلي روي قيمت شركت هاي خدمات قاليشويي كرج تأثير خود را گذاشته است. اما باز هم قاليشويي چلسي، سعي كرده تا با ارائه تخفيف هاي ويژه، مشتري را از خدمات خود، راضي و خشنود سازد.

تاثير نوسانات ارز بر شركت‌هاي خدمات قاليشويي

قاليشويي كرج

دريافت و تحويل سفارش هاي شما در كمترين فرصت ممكن

اگر مي خواهيد از خدمات شركت هاي قاليشويي كرج، بهره مند شويد؛ بايد بهترين شركت را انتخاب كنيد. قاليشويي چلسي يكي از بهترين آن هاست. چرا كه در اين مركز قاليشويي، در سريعترين زمان ممكن، سفارش هاي شما مورد پذيرش قرار داده شده و پس از شستشوي كامل و بسيار تميز، فرش ها و مبلمان شما در اسرع وقت به شما تحويل داده مي شوند. قاليشويي در محمدشهر كرج، براي ساكنين اين منطقه و نيز قاليشويي در مهرشهر و ساير نقاط مختلف كرج همگي متعهد شده اند تا خدمات خوبي را ارائه دهند. قاليشويي كرج چلسي، امكاني را براي شما فراهم آورده تا در هر نقطه از كرج و شهرها و روستاهاي نزديك آن هستيد؛ بتوانيد از خدمات اين شركت بهره مند شويد. در قاليشويي چلسي، مي توانيد خيلي زود به هدف خود برسيد. چون آن ها روند دريافت و تحويل مبلمان و فرش هاي شما را براي شستشو، خشكشويي و رفوگري و... با سرعت عمل و دقت نظر بالايي انجام مي دهند.

ثبت سفارش آنلاين قاليشويي و مبل شويي با ده درصد تخفيف

براي بهره مندي از خدمات قاليشويي كرج، مي توانيد سفارش خود را اينترنتي هم ثبت كنيد. ثبت سفارش آنلاين و اينترنتي در قاليشويي چلسي براي شما داراي ده درصد تخفيف نيز مي باشد. بنابراين اگر در منزل مسكوني خويش هستيد و نمي خواهيد وقت و انرژي خود را تلف كنيد و مي خواهيد از هزينه ها هم صرفه جويي كنيد؛ بهترين راهكار ثبت سفارش آنلاين است. سفارش هاي آنلاين شما همراه با 10 درصد تخفيف هستند. پس بهتر است به جهت سهولت و تسريع در روند سفارش دهي و نيز صرفه جويي در هزينه ها، اقدام به ثبت سفارش آنلاين و اينترنتي كنيد. قاليشويي كرج با پذيرش اينترنتي سفارش هاي قاليشويي و مبل شويي، شما بلافاصله در محل حاضر شده و به نيازهاي شما رسيدگي مي كند. آن ها با بهره گيري از بهترين و مدرن ترين دستگاه هاي روز دنيا، خدمات خود را عرضه مي كنند. بنابراين اگر به دنبال بهترين قاليشويي در مهرشهر يا قاليشويي در محمدشهر هستيد؛ قاليشويي چلسي بهترين گزينه است.

تاثير نوسانات ارز بر شركت‌هاي خدمات قاليشويي

مبل شويي چلسي در كرج

راه هاي ارتباطي با قاليشويي كرج موسوم به قاليشويي چلسي

 

گل فروشي زعفرانيه

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۳:۴۵ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

فرآيند لكه‌بري فرش در قاليشويي‌ها

فرآيند لكه‌بري فرش در قاليشويي‌ها

قاليشويي حكيميه

مليت

احتمالا براي شما هم پيش آمده، فرش‌تان لك شده باشد و با دستمال كشيدن و استفاده از مواد شوينده همچون شامپو فرش در منزل از بين نرفته باشد. خوب چاره چيست؟ تعويض فرش؟

 

در پاسخ به اين سوال بايد گفت خير. براي از بين برخي لكه‌ها از روي فرش ماشيني يا دستبافت بايد از يك قاليشويي معتبر مانند قاليشويي ابريشم اصل كمك بگيريد. در قاليشويي‌ها با انجام برخي فرآيند، لكه‌ها و كثيفي‌هاي قديمي را از بين مي‌برند. ما در اين مقاله قصد داريم شما را با اين فرآيند بيشتر آشنا كنيم.

 


مراحل شستشو فرش در قاليشويي‌ها
در تمامي قاليشويي‌ها مانند قاليشويي نياوران، فرش‌ها طي چند مرحله شسته و خشك و در نهايت به شما تحويل داده مي‌شود. اين مراحل به ترتيب به شرح زير است.

· خاك‌گيري

· تثبيت رنگ فرش

· لكه‌برداري از فرش

· شستشو، آبكشي

· خشك‌كردن

· بسته‌بندي

· تحويل درب منزل

همانطور كه در بالا مشاهده‌ كرديد، يكي از مراحل لكه‌برداري از روي فرش است. قبل از شستن هر فرش دستبافت يا ماشيني ابتدا لكه‌هاي موجود روي آنها را از بين مي‌برند. چرا كه از بين بردن و پاك كردن هر لك از روي فرش روش متفاوتي دارد. شستن فرش بدون پاك كردن لكه ممكن است باعث تثبيت لكه روي آن شود.

اولين قدم در لك برداري، تشخيص نوع لكه است.
در قاليشويي‌هاي اولين گام در مرحله لكه‌بري، تشخيص نوع لكه است. پس از اينكه نوع لكه مشخص شد، كارشناسان متخصص قاليشويي اصل ابريشم بسته به نوع فرش (دستبافت يا ماشيني) و همچنين ميزان كهنه يا نو بودن آن، حلال مورد نياز لكه را انتخاب مي‌كنند. حلال انتخاب شده بايد به گونه‌اي باشد كه به هيچ‌عنوان به الياف فرش آسيب نزند.

قاليشويي‌ها امكان از بين بردن هر لكه‌اي را دارند اما باز هم به شما توصيه مي‌كنيم به محض ريخته شدن چيزي روي فرش و از بين نرفتن آثار آن، سريعا با يك قاليشويي تماس بگيريد و اقدامات لازم را انجام دهيد. زيرا با گذشت زمان لكه روي فرش كهنه و جاي آن تثبيت مي‌شود. در اين صورت شايد لازم باشد از حلال قوي‌تري استفاده كنند كه شايد روي تاروپود فرش آسيب تاثير منفي بگذارد.

در صورت ريخته شدن هرچيزي روي فرش، اين اقدامات را انجام دهيد:

1. هر لكه را كه قابل برداشتن است از روي فرش به وسيله يك قاشق برداريد. محلولي از سركه سفيد، شامپو فرش و آب ولرم تهيه و آن را روي قسمت لكه شده بريزيد.

2. از روش يك مي‌توانيد براي از بين لك لوازم آرايشي از روي فرش استفاده كنيد.

3. براي از بين بردن برخي لكه‌هاي ديگر مي‌توانيد از يك پارچه سفيد و تميز كه به تينر يا الكل آغشته شده نيز استفاده كنيد.

4. اين پارچه را برروي محل لكه روي فرش قرار دهيد و سپس آن را مالش دهيد.

5. محلولي از شامپوي فرش و آب ولرم درست كنيد.

6. پارچه سفيد و تميزي را بياوريد و آن را به محلول شامپوي فرش و آب ولرم آغشته كنيد و روي لكه‌ها قرار دهيد. محل لك را مالش دهيد. اين كار را به گونه‌اي انجام دهيد كه مواد لكه‌زا به طور كامل در محلول حل شود.

7. سپس با يك پارچه سفيد و كاملا خشك محل لكه را به طور كامل مالش دهيد تا اثرات لكه و آب حاوي آن به خوبي خشك و پاك شود.

 


شناسايي لكه‌ها قبل از لكه‌برداري از فرش
همانطور كه در بالاتر بيان كرديم، هر قاليشويي قبل از شستن فرش و از بين بردن لكه آن، ابتدا لك را شناسايي مي‌كند. معمولا شما به عنوان يك شخص غيرمتخصص نوع لك را خود نمي‌توانيد تشخيص دهيد و بايد حتما كارشناسان قاليشويي‌ها اين بررسي را انجام دهند. در اين صورت آنها با ديدن لكه مي‌توانند اطلاعات كاملي در اختيارتان در خصوص لكه‌زدايي به شما بدهند.

كارشناسان قاليشويي‌ها معمولا از روي رنگ‌‌، غلظت و ماندگاري لك‌ها، نوع آن را شناسايي و تشخيص مي‌دهند. به عنوان مثال لكه حاصل از چاي روي فرش، لكه زرد رنگي است كه اگر همان موقع برطرف نشود اين زردي براي هميشه روي فرش باقي مي‌ماند و تنها با حلال‌هاي مخصوص قاليشويي از بين مي‌رود.

شناسايي برخي لكه‌هاي فرش‌ها
لكه‌هاي چرب با گذشت زمان، روي فرش خشك مي‌شوند. در اين حالت پرزهاي فرش به هم مي‌چسبند و همچنين ممكن است ريشه‌هاي فرش را زرد كنند.

لكه‌هاي ناشي از سوختگي كاملا قابل رويت و تشخيص هستند. اين لك‌ها معمولا به صورت نقاط سياه و قهوه‌اي روي فرش نمايان مي‌شوند. آنها تكه‌اي يا سكه‌اي به فرش ماشيني يا دستبافت شما آسيب وارد مي‌كنند.

 


لكه‌هاي پروتئيني مانند لكه ناشي از تخم‌مرغ يا خون و... روي فرش حالتي چسبنده يا لجز مانند روي فرش ايجاد مي‌كنند.

لكه‌ها نوع‌هاي مختلف ديگري نيز دارند كه مي‌توان آنها را تشخيص داد. اما به طور كلي براي شناسايي و بررسي لك و از بين بردن آن بهترين كار، كمك و مشاوره از كارشناسان و متخصصين قاليشويي است. قاليشويي ابريشم اصل، يكي از قاليشويي‌هايي است كه در شستن فرش‌ها و از بين لكه‌ها بيشترين تخصص را دارد.

بهترين مواد شويند مناسب براي لكه‌برداري از فرش
در حقيقت اگر صادقانه بگوييم، هيچ قانون طلايي براي تميز كردن فرش‌ها وجود خارجي ندارد. شايد كمي تعجب كنيد اما واقعيت همين است. نوع شست‌وشو و از بين بردن لكه‌هاي مختلف با يكديگر متفاوت هستند. اين بدان معناست كه هر لك و كثيفي به يك روش و تكنيك واكنش نشان مي‌دهد. يعني نمي‌توان گفت فلان ماده شوينده براي از بين بردن تمامي لكه‌ها قابل استفاده است. هر لكه با توجه به ماهيت خود نياز به يك شوينده و حلال دارد. به عنوان مثال براي از بين بردن لكه‌هاي ناشي از ميوه‌هاي فصل تابستان مانند توت، گيلاس، آلبالو، توت‌فرنگي و... كه برپايه آب هستند، مي‌توانيد از محلول آب گرم و سركه سفيد بهره بگيريد. اما همين كار را براي از بين بردن لكه جوهر نمي‌توانيد انجام دهيد.

ارائه خدمات قاليشويي ابريشم اصل:
با توجه به توضيحات بالا اگر داراي يك فرش ماشيني و دستبافت هستيد و قصد شستن آن را داريد و همچنين برايتان مهم است كه از كليه لكه‌ها و كثيفي‌هاي آن به طور كامل تميز شود، قاليشويي ابريشم اصل يك انتخاب مناسب خواهد بود. همچنين اگر به دنبال تعمير، شستن قالي، مبل‌شويي هستيد مي‌توانيد از خدمات قاليشويي ابريشم اصل بهره ببريد. اين قاليشويي با ارائه بهترين خدمات مي‌تواند به شما كمك كند. با استفاده از خدمات قاليشويي ابريشم اصل مي‌توانيد خود را با كيفيت بشوييد.

بهترين خانه سالمندان

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۰:۴۱ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)