اخبار قاليشويي اخبار قاليشويي .

اخبار قاليشويي

اهميت سپردن فرش به قاليشويي

اهميت سپردن فرش به قاليشويي

قاليشويي ونك

به دنبال پيدا كردن بهترين قالي شويي كرج هستيد؟ اما نميدانيد دقيقا بايد به كجا مراجعه كنيد؟ قاليشويي بانو، مقصد خوبي براي شماست


به گزارش گروه بازار خبرگزاري آنا، به دنبال پيدا كردن بهترين قاليشويي كرج هستيد؟ اما نميدانيد دقيقا بايد به كجا مراجعه

اگر ساكن كرج و يا حومه هستيد و به دنبال يك قاليشويي خوب براي سپردن فرش هاي خود به آن مي گرديد؛ ما به شما قاليشويي بانو را پيشنهاد مي كنيم. با يك بار سپردن فرش هايتان به اين مركز، رضايت خاطر كافي را به دست آورده و حتما در دفعات بعدي هم آن را انتخاب خواهيد كرد. لازم است بگوييم مجموعه قاليشويي بانو، به عنوان فعالترين قاليشويي گوهردشت و قاليشويي مهرشهر هم شناخته شده و آماده ارائه خدمات گسترده به شما مشتريان عزيز مي باشد. با بانو، ديگر از كثيفي فرش ها خلاص شده و يك فرش تميز و نو مثل روز اول را تحويل خواهيد گرفت. كافي است يكبار امتحان كنيد تا به صحت اين گفته پي ببريد!

درباره اهميت سپردن فرش به قاليشويي ، چه ميدانيد؟

آيا در خصوص اهميت سپردن فرش به قاليشويي كرج (قاليشويي بانو) چيزي ميدانيد؟ فكر مي كنيد چرا بايد فرش هاي خانه خود را به اين قاليشويي سپرده و اين كار را انجام دهيد؟ پاسخ واضح است. فرش ها به مرور دچار آلودگي هايي شده كه ما با چشمان خود قادر به مشاهده اين آلودگي ها نيستيم. حالا همين آلودگي هايي كه از چشمان ما پنهان مي باشند، در وجود ما رخنه كرده و زمينه ساز بيماري هاي كوچك و بزرگ خواهند بود. پس يكي از دلايلي كه براي سپردن فرش به قاليشويي وجود دارد، همين است.

استفاده از شوينده هاي مخصوص به منظور پاكيزگي بيشتر

دليل دوم اين است كه قاليشويي هاي مجاز ميدانند دقيقا از چه نوع شوينده هايي بهره ببرند تا بتوانند فرش هايتان را كاملا تميز كنند. شوينده هايي كه شايد شما از وجود آنها بي اطلاع باشيد. نگران نباشيد؛ شوينده ها ساختاري مطابق با ساختار فرش شما داشته و به بافت آنها آسيب نمي زنند. ضمن اينكه قاليشويي هاي مجاز هم هيچگاه به ضرر خودشان عمل نكرده و كار بد به شما تحويل نمي دهند.

بهترين قاليشويي كرج كجاست؟

تجهيزات پيشرفته قاليشويي

دليل ديگري كه وجود داشته و اهميت سپردن فرش به قاليشويي كرج را بازگو مي كند، مجهز بودن قاليشويي به دستگاه ها و ماشين آلات پيشرفته است. آيا شما در منزل خود از اين دستگاه ها داريد؟! پس نمي توانيد هيچ وقت به خوبي قاليشويي هايي كه از اين تجهيزات بهره مند مي باشند، عمل شستشوي فرش را انجام دهيد. شايد تنها كاري كه از عهده تان برآيد، شستن فرش ها با يك شوينده باشد و لاغير. اما قاليشويي ها علاوه بر شوينده، از ابزارهاي قدرتمند ديگري هم جهت شستشو كمك مي گيرند. به همين دليل سخت ترين آلودگي ها هم از فرش هاي شما زدوده شده و كلا محو مي گردند.

متدهاي روز دنيا

دليل مهم ديگري كه اهميت سپردن فرش به قاليشويي كرج را عنوان مي كند، بهره گيري از متدهاي روز دنيا توسط كارشناسان حاضر در قاليشويي است. متدهايي كه اين كارشناسان استفاده مي كنند را هيچكس نميداند و همين روش ها و متدها باعث شده اند تا مراكزي مثل قاليشويي بانو بتوانند روز به روز در كارشان، بيشتر پيشرفت كرده و به موقعيتي بهتر دست يابند. شستشوي فرش ها هم مثل هر كار ديگر، نياز به تخصص و تبحر كافي داشته و شما به عنوان يك فرد عادي، هيچگاه از اين تخصص برخوردار نخواهيد شد، مگر با گذراندن دوره هاي جامع آموزشي. پس نمي توانيد مثل كارشناسان حاضر در قاليشويي، ادعاي شستشو و تميز كردن كامل فرش ها را داشته باشيد.

قاليشويي كرج، آماده ارائه خدمات گسترده و متنوع

در حال حاضر مراكز متعددي تحت عنوان قاليشويي كرج در استان البرز مشغول به فعاليت مي باشند. اما سوال اينجاست كه آيا همه آنها مورد اطمينان هستند؟ جواب اين سوال قطعا منفي است. اما چون جستجو براي پيدا كردن معتبرترين قاليشويي كرج، كمي زمانبر مي باشد؛ ما با پيدا كردن يكي از بهترين مراكز قاليشويي، كارتان را آسان كرده ايم. پس ديگر نياز به جستجو از سمت شما نيست. فقط كافي است به حرف ما گوش فرا داده و به جايي برويد كه مي گوييم. مطمئن باشيد كه دست خالي بر نميگرديد.

 

مجازترين قاليشويي كرج

حالا قاليشويي بانو كه در راس همه قرار داشته و به عنوان جامع ترين قاليشويي كرج فعاليت دارد، كاري خواهد كرد تا به اوج خرسندي دست يابيد. اين مجموعه، علاوه بر شستشوي فرش ها، خدمات ارزنده ديگري را هم خدمت شما عرضه خواهد كرد. مانند:

· خشكشويي مبلمان و موكت:

فرقي نمي كند مبلمان و موكت شما چه نوعي است، در هر صورت قاليشويي فوق اقدام به خشكشويي آنها به بهترين شكل ممكن خواهد كرد.

· ترميم و بازسازي فرش:

اگر فرش هايتان دچار پارگي، سوختگي يا پوسيدگي شده اند؛ آنها را به قاليشويي بانو بسپاريد.

· تحويل فرش ها درب منزل:

مركز فوق نه تنها خدمات سريع را به شما عرضه مي كند، بلكه فرش ها را هم درب منزل تحويل داده و دردسرتان براي حمل فرش ها را به حداقل مي رساند.

خدمات شبانه روزي به اضافه پيگيري آنلاين

حالا كه بهترين قاليشويي كرج يعني قاليشويي بانو را پيدا كرده ايد و دغدغه تان براي پيدا كردن يك مركز قاليشويي خوب، پايان يافته است؛ بهتر است با ساير خدمات اين مركز نيز آشنا شويد. آشنايي با خدمات اين مجموعه به شما مي كند تا با آگاهي بيشتري تصميم گرفته و به تصميمات خود عمل كنيد. قاليشويي كرج يعني اين مركز، اقدام به ارائه خدمات 24 ساعته به شما هموطنان عزيز كرجي نموده است. پس هر زمان كه نياز به ثبت سفارش و نوبت گيري داشتيد، مي توانيد از طريق سايت، اين كار را انجام دهيد.

10% تخفيف خدمات قاليشويي كرج با ثبت آنلاين سفارش

خبر خوبي براي شما داريم و آن هم اين است كه اگر درخواست خود را به صورت آنلاين و از طريق سايت ثبت نماييد، شامل 10% تخفيف آنلاين خدمات قاليشويي كرج خواهيد شد. مسلما هر چقدر هم بگرديد، چنين شرايطي را پيدا نخواهيد كرد. پس فرصت را مغتنم شمرده و همين حالا اقدام نماييد.

نرخ مصوب

در ضمن نرخي كه از سوي اين قاليشويي از شما سروران گرامي اخذ ميگردد، مطابق با نرخ مصوب اتحاديه قاليشويان تهران بوده و نياز به پرداخت هيچ نرخ مازادي نخواهيد داشت. پس، از اين بابت، خيالتان راحت باشد. در آخر، از بابت سلامت فرش ها هم خاطر جمع باشيد. چرا كه متريال درجه يك به علاوه دستگاه هاي تمام اتوماتيك باعث شده اند تا كيفيت كار حفظ گردد. لذا وقتي فرش هاي خود را تحويل مي گيريد و ظاهر و سلامت آنها را بررسي مي كنيد، متوجه مي شويد كه جاي درستي را انتخاب كرده و اشتباه نكرده ايد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۴:۵۵ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

نرخ خدمات قاليشويي به چه عواملي بستگي دارد؟

نرخ خدمات قاليشويي به چه عواملي بستگي دارد؟

قاليشويي نارمك

(اخبار رسمي): نرخ قاليشويي با توجه به عوامل مختلفي تعيين مي شود. شما با انتخاب قاليشويي معتبر مي توانيد خدمات با كيفيت را با قيمت مناسب دريافت كنيد. قاليشويي افرا جزء با سابقه ترين قاليشويي ها است كه حتما پيشنهاد مي‌كنيم از خدمات آن استفاده كنيد.اكنون پيش از هر چيز ميخواهيم بدانيم نرخ قاليشويي چطور محاسبه مي شود.

 

نرخ خدمات قاليشويي به چه عواملي بستگي دارد؟
نرخ قاليشويي با توجه به شرايط اقتصادي موجود ثابت و مشخص نيست. در طول سال بسياري از آلودگي ها وارد بافت فرش مي شوند كه نياز به پاك شدن دارند. قاليشويي ها با روش هاي تخصصي آلودگي را از فرش هاي شما پاك مي كنند. البته هر روش تخصصي قيمت مخصوص به خود را دارد.

يكي از عوامل موثر بر قيمت قاليشويي جنس فرش است. هر چقدر الياف فرش مرغوب تر باشد، قيمت شست و شوي آن بيشتر خواهد بود. البته جنس فرش توسط كارشناسان تعيين مي شود. در نهايت كارشناسان خبره قاليشويي افرا با توجه به تراكم بافت فرش و مساحتي كه دارد آن را قيمت گذاري مي كنند. هزينه شستن فرش هاي ابريشم، تبريز و كاشان نسبت به فرش هاي معمولي بيشتر است.

مساحت فرش بر قيمت قاليشويي آن موثر است. قيمت شست و شوي قاليچه هاي زير 2 متر كمتر از فرش هاي با مساحت بزرگ تر مي باشد بنابراين هر چقدر مساحت فرش بيشتر، قيمت شستن آن نيز بيشتر خواهد بود.

امروزه قاليشويي هاي متعددي در سطح شهر فعاليت دارند اما قيمت برخي از قاليشويي ها به مراتب بالاتر است. نرخ خدمات قاليشويي هاي تمام اتوماتيك بيشتر است زيرا برخي از آن ها با مواد شوينده خاصي كار مي كنند. برخي از قاليشويي ها مواد شوينده مورد نياز خود را از خارج وارد مي كنند.

از ديگر عوامل موثر بر نرخ قاليشويي مي توان به لوازم و تجهيزات مصرفي آن اشاره كرد. برخي قاليشويي ها با دستگاه هاي پيشرفته انواع مختلف فرش ها را شست و شو مي دهند. همچنين استفاده از حلال هاي خاص براي از بين بردن لكه ها در قيمت قاليشويي موثر است.

آخرين نرخ قاليشويي در سال 1401

همانطور كه در بالا اشاره كرديم نرخ قاليشويي متغير است. اما هر ساله نرخ شستشوي انواع فرش و موكت توسط اتحاديه قاليشويي تعيين مي شود. اين نرخ با توجه به تورم عمومي و خدمات قاليشويي مشخص مي شود. شما بايد هزينه خدمات مورد نظر خود را طبق نرخ مصوب اتحاديه قاليشويي برآورد كنيد.

مشتريان تمايل دارند از ارزان ترين خدمات قاليشويي استفاده كنند. توصيه مي كنيم مبناي انتخاب خود را قيمت گذاري نرخ شست و شو نگذاريد. در واقع ملاك انتخاب شما بايد كيفيت خدمات ارائه شده باشد. يكي از قاليشويي هاي معتبر و با سابقه قاليشويي افرا مي باشد. اين قاليشويي معتبر با ارائه خدمات با كيفيت و قيمت مناسب نظر كاربران را به خود جلب كرده است.

هر ساله به دليل عوامل مختلفي از قبيل افزايش قيمت مواد شوينده، هزينه دستگاه و ... قيمت خدمات قاليشويي افزايش اندكي دارد. همچنين در روزهاي پاياني سال به دليل افزايش تقاضا شاهد افزايش قيمت خدمات قاليشويي هستيم. قاليشويي افرا با توجه به موارد فوق قيمت قاليشويي سال 1401 را اعلام كرده است.

قاليشويي افرا قيمت نهايي قاليشويي را با توجه به هزينه هاي حمل و نقل تعيين مي كند. با توجه به خدماتي كه از اين قاليشويي معتبر دريافت مي كنيد، هيچ قيمت اضافه اي پرداخت نخواهيد كرد. قاليشويي افرا هزينه اي بابت خدماتي كه مشتري به آن نياز ندارد دريافت نمي كند.

قيمت انواع مختلف فرش از قبيل دستبافت، ماشيني و ابريشمي با يكديگر تفاوت دارند، بنابراين قيمت شست و شوي هر فرش با توجه به حساسيتي كه دارد متفاوت است. قيمت قاليشويي با توجه به جنس فرش متفاوت خواهد بود. قاليشويي افرا تمامي عوامل را در نظر مي گيرد. شما مي توانيد با خيالي آسوده فرش هاي خود را به قاليشويي افرا بسپاريد. با انتخاب قاليشويي افرا مانع از اتلاف هزينه و وقت خود خواهيد شد.

انتخاب قاليشويي با نرخ اتحاديه

نرخ قاليشويي توسط اتحاديه قاليشويي تعيين و به مشتري ارائه مي شود. با اين حال نرخ برخي قاليشويي ها با توجه به خدماتي كه ارائه مي دهند متفاوت است. شما بايد قاليشيويي را انتخاب كنيد كه خدمات را با كيفيت بالا ارائه دهد. از طرفي به دليل تعداد زياد قاليشويي ها انتخاب براي كاربران راحت نيست.

پايه قيمت اتحاديه قاليشويي با توجه به متراژ فرش است. مشخصا با افزايش ابعاد فرش به دليل استفاده زياد از مواد شوينده و زمان شستن فرش قيمت قاليشويي افزايش پيدا خواهد كرد. به طور كلي اتحاديه قاليشويي قيمت قاليشويي را بر حسب متر مربع تعيين مي كند. شما براي قيمت شست و شوي فرش 9 متري بايد قيمت را در 9 ضرب كنيد.

قاليشويي افرا يكي از قاليشويي هاي معتبر است كه قيمت هاي آن منصفانه و مطابق با نرخ اتحاديه مي باشد. در اينصورت شما با پرداخت هزينه مناسب خدمات عالي دريافت خواهيد كرد. قاليشويي افرا داراي تجهيزات پيشرفته و نيروهاي مجرب است. اين قاليشويي از تجربه كافي در زمينه شست و شوي انواع فرش برخوردار مي باشد. همچنين قاليشويي افرا در كوتاه ترين زمان ممكن فرش هاي شما را تحويل مي دهد.

نيروهاي ماهر قاليشويي افرا از روش هاي تخصصي براي شست و شوي انواع فرش استفاده مي كند. اين قاليشويي علاوه بر شست و شو خدمات ديگري هم به مشتريان ارائه مي دهد. خدمات ارائه شده توسط قاليشويي افرا زير نظر متخصصان انجام مي شود. به خاطر داشته باشيد كه قاليشويي افرا تنها در ازاي خدمات ارائه شده از شما هزينه دريافت مي كند.

مركز مشاوره كودك و نوجوان گيشا

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۷:۴۵ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

نرخ خدمات قاليشويي به چه عواملي بستگي دارد؟

نرخ خدمات قاليشويي به چه عواملي بستگي دارد؟

قاليشويي تسليحات

(اخبار رسمي):

نرخ قاليشويي با توجه به عوامل مختلفي تعيين مي شود. شما با انتخاب قاليشويي معتبر مي توانيد خدمات با كيفيت را با قيمت مناسب دريافت كنيد. قاليشويي افرا جزء با سابقه ترين قاليشويي ها است كه حتما پيشنهاد مي‌كنيم از خدمات آن استفاده كنيد.اكنون پيش از هر چيز ميخواهيم بدانيم نرخ قاليشويي چطور محاسبه مي شود.


نرخ خدمات قاليشويي به چه عواملي بستگي دارد؟
نرخ خدمات قاليشويي به چه عواملي بستگي دارد؟
نرخ قاليشويي با توجه به شرايط اقتصادي موجود ثابت و مشخص نيست. در طول سال بسياري از آلودگي ها وارد بافت فرش مي شوند كه نياز به پاك شدن دارند. قاليشويي ها با روش هاي تخصصي آلودگي را از فرش هاي شما پاك مي كنند. البته هر روش تخصصي قيمت مخصوص به خود را دارد.

يكي از عوامل موثر بر قيمت قاليشويي جنس فرش است. هر چقدر الياف فرش مرغوب تر باشد، قيمت شست و شوي آن بيشتر خواهد بود. البته جنس فرش توسط كارشناسان تعيين مي شود. در نهايت كارشناسان خبره قاليشويي افرا با توجه به تراكم بافت فرش و مساحتي كه دارد آن را قيمت گذاري مي كنند. هزينه شستن فرش هاي ابريشم، تبريز و كاشان نسبت به فرش هاي معمولي بيشتر است.

مساحت فرش بر قيمت قاليشويي آن موثر است. قيمت شست و شوي قاليچه هاي زير 2 متر كمتر از فرش هاي با مساحت بزرگ تر مي باشد بنابراين هر چقدر مساحت فرش بيشتر، قيمت شستن آن نيز بيشتر خواهد بود.

امروزه قاليشويي هاي متعددي در سطح شهر فعاليت دارند اما قيمت برخي از قاليشويي ها به مراتب بالاتر است. نرخ خدمات قاليشويي هاي تمام اتوماتيك بيشتر است زيرا برخي از آن ها با مواد شوينده خاصي كار مي كنند. برخي از قاليشويي ها مواد شوينده مورد نياز خود را از خارج وارد مي كنند.

از ديگر عوامل موثر بر نرخ قاليشويي مي توان به لوازم و تجهيزات مصرفي آن اشاره كرد. برخي قاليشويي ها با دستگاه هاي پيشرفته انواع مختلف فرش ها را شست و شو مي دهند. همچنين استفاده از حلال هاي خاص براي از بين بردن لكه ها در قيمت قاليشويي موثر است.

آخرين نرخ قاليشويي در سال 1401

همانطور كه در بالا اشاره كرديم نرخ قاليشويي متغير است. اما هر ساله نرخ شستشوي انواع فرش و موكت توسط اتحاديه قاليشويي تعيين مي شود. اين نرخ با توجه به تورم عمومي و خدمات قاليشويي مشخص مي شود. شما بايد هزينه خدمات مورد نظر خود را طبق نرخ مصوب اتحاديه قاليشويي برآورد كنيد.

مشتريان تمايل دارند از ارزان ترين خدمات قاليشويي استفاده كنند. توصيه مي كنيم مبناي انتخاب خود را قيمت گذاري نرخ شست و شو نگذاريد. در واقع ملاك انتخاب شما بايد كيفيت خدمات ارائه شده باشد. يكي از قاليشويي هاي معتبر و با سابقه قاليشويي افرا مي باشد. اين قاليشويي معتبر با ارائه خدمات با كيفيت و قيمت مناسب نظر كاربران را به خود جلب كرده است.

هر ساله به دليل عوامل مختلفي از قبيل افزايش قيمت مواد شوينده، هزينه دستگاه و ... قيمت خدمات قاليشويي افزايش اندكي دارد. همچنين در روزهاي پاياني سال به دليل افزايش تقاضا شاهد افزايش قيمت خدمات قاليشويي هستيم. قاليشويي افرا با توجه به موارد فوق قيمت قاليشويي سال 1401 را اعلام كرده است.

قاليشويي افرا قيمت نهايي قاليشويي را با توجه به هزينه هاي حمل و نقل تعيين مي كند. با توجه به خدماتي كه از اين قاليشويي معتبر دريافت مي كنيد، هيچ قيمت اضافه اي پرداخت نخواهيد كرد. قاليشويي افرا هزينه اي بابت خدماتي كه مشتري به آن نياز ندارد دريافت نمي كند.

قيمت انواع مختلف فرش از قبيل دستبافت، ماشيني و ابريشمي با يكديگر تفاوت دارند، بنابراين قيمت شست و شوي هر فرش با توجه به حساسيتي كه دارد متفاوت است. قيمت قاليشويي با توجه به جنس فرش متفاوت خواهد بود. قاليشويي افرا تمامي عوامل را در نظر مي گيرد. شما مي توانيد با خيالي آسوده فرش هاي خود را به قاليشويي افرا بسپاريد. با انتخاب قاليشويي افرا مانع از اتلاف هزينه و وقت خود خواهيد شد.

انتخاب قاليشويي با نرخ اتحاديه

نرخ قاليشويي توسط اتحاديه قاليشويي تعيين و به مشتري ارائه مي شود. با اين حال نرخ برخي قاليشويي ها با توجه به خدماتي كه ارائه مي دهند متفاوت است. شما بايد قاليشيويي را انتخاب كنيد كه خدمات را با كيفيت بالا ارائه دهد. از طرفي به دليل تعداد زياد قاليشويي ها انتخاب براي كاربران راحت نيست.

پايه قيمت اتحاديه قاليشويي با توجه به متراژ فرش است. مشخصا با افزايش ابعاد فرش به دليل استفاده زياد از مواد شوينده و زمان شستن فرش قيمت قاليشويي افزايش پيدا خواهد كرد. به طور كلي اتحاديه قاليشويي قيمت قاليشويي را بر حسب متر مربع تعيين مي كند. شما براي قيمت شست و شوي فرش 9 متري بايد قيمت را در 9 ضرب كنيد.

قاليشويي افرا يكي از قاليشويي هاي معتبر است كه قيمت هاي آن منصفانه و مطابق با نرخ اتحاديه مي باشد. در اينصورت شما با پرداخت هزينه مناسب خدمات عالي دريافت خواهيد كرد. قاليشويي افرا داراي تجهيزات پيشرفته و نيروهاي مجرب است. اين قاليشويي از تجربه كافي در زمينه شست و شوي انواع فرش برخوردار مي باشد. همچنين قاليشويي افرا در كوتاه ترين زمان ممكن فرش هاي شما را تحويل مي دهد.

نيروهاي ماهر قاليشويي افرا از روش هاي تخصصي براي شست و شوي انواع فرش استفاده مي كند. اين قاليشويي علاوه بر شست و شو خدمات ديگري هم به مشتريان ارائه مي دهد. خدمات ارائه شده توسط قاليشويي افرا زير نظر متخصصان انجام مي شود. به خاطر داشته باشيد كه قاليشويي افرا تنها در ازاي خدمات ارائه شده از شما هزينه دريافت مي كند.

آموزشگاه سه تار غرب تهران

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۱:۳۱ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

نبود گمرك تخصصي، آمار صادرات فرش دستبافت را با مشكل مواجه كرده است

قالي ايراني از دار افتاد؛
نبود گمرك تخصصي، آمار صادرات فرش دستبافت را با مشكل مواجه كرده است

 


قاليشويي بلوارپروين

آمار دقيقي از صادرات فرش استان كردستان به دليل نبود گمرك تخصصي در دست نيست؛ صادراتي كه مي‌تواند مزايايي براي اين استان‌ داشته باشد.
به گزارش شبكه اطلاع رساني راه دانا؛ به نقل از كُردتودي، از ميان هنرهاي قديمي و بومي منطقه كردستان، قالي بافي تاريخ پُر فراز و نشيب به قدمت ۱۰۰ ساله دارد به طوري كه اين هنر در فرهنگ فولكلوريك ما نيز نمود فراواني داشته و بافندگان فرش كه بيشتر متشكل از زنان بودند به صورت فردي و يا جمعي مشغول به كار بافندگي بوده اند.

فرش دستبافت كردستان بخاطر نوع طرح، بافت و دوام آن از جمله فرش هاي مشهور جهان است و شهرت فرش ها در سنندج و بيجار به واسطه دستان هنرمند فرشبافان اين ديار به دست آمده است.

در اين ميان ۵۰ هزار بافنده كردستاني عضو تشكل ها و انجمن هاي فرش دست بافت هستند كه سالانه ۱۸۰ هزار متر مربع فرش را روانه بازار مي كنند.

تاكنون ۱۸۵ پروانه بهره برداري توليد فرش در استان كردستان صادر شده است كه متاسفانه آمار دقيقي از صادرات فرش در اين استان وجود ندارد.

به دليل نبود گمرك تخصصي آمار دقيقي از صادرات فرش دستبافت كردستان وجود ندارد

احمديان يكي از كارشناسان فرش در استان در اين باره در گفتگو با خبرنگار كردتودي اظهار داشت: صادرات فرش در استان به ساير كشورها وجود دارد اما متاسفانه به دليل نبود گمرك تخصصي در استان فرش هاي استان كردستان از ساير گمركات و يا از ساير استان هاي ديگر ايران صادر مي شود و همين باعث شده تا آمار دقيقي از صادرات فرش دست بافت در دست نباشد.

وي در ادامه عنوان داشت: در كردستان تا كنون ۱۷ هزار واحد بافنده زير چتر حمايتي بيمه قرار گرفته اند موضوعي كه بافندگان فرش را راضي نمي كند.

اين كارشناس در ادامه بيان داشت: اميدواريم در سال جاري بتوانيم با كمك مسئولين زيربط افزايش سطح بيمه را به ميزان ۱۰ هزار نفر براي بافندگان سطح استان در نظر بگيريم.

وي خاطر نشان كرد: البته در اين باره تسهيلاتي هم براي حمايت از بافندگان پرداخت شده است كه اين امر نقطه اميدي يراي حمايت بيشتر اين قشر زحمت كش است.

احمديان در ادامه بيان داشت: خوشبختانه در سال ۱۴۰۰ توانستيم به ۶۶ نفر از پشتيبانان مشاغل خانگي حدود ۶ ميليارد تومان تسهيلات پرداخت كنيم كه در اين ميان تعدادي از بافندگان مستقل براي دريافت اين تسهيلات معرفي شده اند.

 

 

اشتغالزايي ۱۵۰ نفر توسط بانوي فرشبافت كردستاني
در ادامه الهام اميني يكي از بافندگان فرش دست بافت در كردستان در گفتگو با خبرنگار كردتودي اظهار داشت: حدود ۴ساله پيش و با حضور ده نفر نيروي خانم كار بافندگي را آغاز كردم و حال با توكل بر خدا و تكيه بر تلاش و كوشش خود توانسته ام تعداد نيروهاي فعال را به ۱۵۰ نفر برسانم.

اين بافنده كردستاني با اشاره به اينكه هدف از اين كار را ارئه يك كار مفيد جهت اشتغال آفريني و منبع درآمد زنان خانه دار بي سرپرست و يا بد سرپرست بيان كرد و افزود: نداشتن خريدار معتبر در اين راستا، نداشتن امكانات لازم و حضور دلالاني كه با واسطه فرش ها را خريداري مي كنند، نبود سرمايه گذار ،كاهش صادرات خارجي، كاهش تقاضاي داخلي، از جمله مشكلاتي است كه سد راه بافندگان شده است.

به دليل بافتن فرش سوي چشمانم را از دست داده ام

در ادامه مرضيه ساعدي يكي ديگر از فرشبافان كردستاني در اين باره عنوان داشت: نزديك به ۳۰ سال است كه مشغول بافتن فرش هستم و در اين حوزه زحمات زيادي را متحمل شده ام و حتي به دليل بافتن فرش سوي چشمانم را از دست داده و ريه هايم دچار مشكل شده است.

وي خاطر نشان كرد: از آنجايي كه زنان و دختران زيادي براي امرار معاش خود و خانواده به اين كار رو مي آوردند از مسئولين انتظار مي رود كه به مشكلات اين قشر از بافندگان خصوصا در بحث پرداخت بيمه و تسهيلات خاص فرش بافان را ياري رسانند كه متاسفانه آنچه به وفور ديده مي شود كم كاري است كه در اين حوزه ديده مي شود.

 


فرش دستباف اكنون به عنوان كالايي لوكس و كم كشش در بازار محسوب مي‌شود و با توجه به وضع موجود اقتصادي خانوار‌ها به هيچ عنوان در اولويت تامين قرار ندارد؛ بنابراين دولت بايد براي جلوگيري از تعميق ركود در اين صنعت تدابيري جدي انديشه كند و در تجارت خارجي نيز بستر‌هاي صادراتي را به گونه‌اي فراهم كند كه موجب افزايش توليد صادراتي در اين صنعت شود، و حال فرش دست بافت سنندج و بيجار كه سالها است ثبت ملي شده و ثبت جهاني آن در سازمان مالكيت معنوي توسط فرش استان كردستان در حال پيگيري است، اميد مي رود هر چه زودتر با كمك و پيگيري مسئولين اين امر تحقق يابد.

آموزشگاه گيتار غرب تهران

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۹:۱۳ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

قاليشويي ايرانيان بهترين گزينه براي شست و شوي فرش ارزشمند شما

قاليشويي ايرانيان بهترين گزينه براي شست و شوي فرش ارزشمند شما

قاليشويي سرخه حضار

 


در خانه ي ايرانيان هميشه فرش از جايگاه بسيار والايي برخوردار بوده و جز جدايي ناپذير دكور يك خانه ايراني است. فرش را مي توان جز با ارزش ترين لوازم يك منزل دانست كه زيبايي و تميزي آن تاثير مستقيمي بر خانه و انرژي آن دارد به همان اندازه كه تميزي فرش بر خانه تاثير مي گذارد، كثيف بودن آن نيز اثر منفي بر زيبايي خانه دارد. فرش با توجه به اين كه زياد استفاده مي شود نياز به مراقبت مرتب و شست و شوي دوره اي دارد.



به گزارش گروه بازار خبرگزاري آنا در خانه ي ايرانيان هميشه فرش از جايگاه بسيار والايي برخوردار بوده و جز جدايي ناپذير دكور يك خانه ايراني است. فرش را مي توان جز با ارزش ترين لوازم يك منزل دانست كه زيبايي و تميزي آن تاثير مستقيمي بر خانه و انرژي آن دارد به همان اندازه كه تميزي فرش بر خانه تاثير مي گذارد، كثيف بودن آن نيز اثر منفي بر زيبايي خانه دارد. فرش با توجه به اين كه زياد استفاده مي شود نياز به مراقبت مرتب و شست و شوي دوره اي دارد. انتخاب يك قاليشويي معتبر براي شست و شوي فرش بسيار مهم است. پيشنهاد ما به شما قاليشويي ايرانيان است، اين قاليشويي داراي تمامي ماشين آلات به روز دنيا است و از بهترين مواد شوينده براي شست و شوي فرش هاي شما استفاده مي كند.

ملاك هايي براي انتخاب يك قاليشويي عالي

براي انتخاب يك قاليشويي شما بايد گزينه هاي مختلفي را بررسي كنيد. اين كه قاليشويي مكانيزه است يا دستي تمام مراحل شست و شو را انجام مي دهد. فرشي كه به وسيله ي ماشين آلات شسته شود كمتر دچار آسيب مي شود. اين خيلي مهم است كه قاليشويي مد نظر داراي گرم خانه باشد زيرا فرش در تماس با هواي سرد و گرم دچار آسيب مي شود و فرش در گرمخانه از اين تغييرات هوا در امان است. موادي كه در قاليشويي براي شست و شوي فرش استفاده مي شود بايد مرغوب باشد و متناسب با فرش انتخاب شود تا رنگ و بافت فرش آسيب نبيند.

مراحل شست و شو در قاليشويي هاي مكانيزه

اولين مرحله براي شروع پاك سازي و شست و شوي فرش، گردگيري فرش و تميز كردن آن از هر گونه گرد و غبار است، انجام اين كار با ماشين آلات مخصوص هيچ گونه آسيبي به فرش نمي زند. اين مرحله در بين مراحل شست و شو جز مراحل خشك است.

قاليشويي ايرانيان بهترين گزينه براي شست و شوي فرش ارزشمند شما

شست و شو فرش با مواد مرغوب و حفظ كيفيت رنگ و بافت فرش

استفاده از شوينده هاي با كيفيت در يك قاليشويي معتبر

در يك قاليشويي معتبر، انتخاب شوينده با توجه به نوع فرش و ميزان كثيفي فرش انجام مي شود. شوينده ي فرش ماشيني با فرش دست بافت كاملاً متفاوت است. فرشي كه خيلي كثيف نيست را با فرشي كه بسيار كثيف است را نبايد با يك شوينده شست زيرا نوع شوينده بر حفظ و ثبات رنگ و سلامتي بافت فرش بسيار موثر است. توجه به همين مسائل ساده باعث مي شود كه يك قاليشويي به اعتبار برسد.

شست و شوي فرش به صورت مكانيزه

شست فرش در قاليشويي كه ماشين آلات به روز و پيشرفته دارد بسيار بهتر انجام مي شود تا قاليشويي هايي كه ماشين آلات قديمي و فرسوده دارد يا بخش هايي از شست و شو را با دست و توسط پرسنل انجام مي دهد. ماشين آلات پيشرفته باعث مي شود كه كم ترين آسيب به فرش ها وارد شود و در مراحل مختلف شست و شو پارگي ايجاد نشود.

قاليشويي ايرانيان بهترين گزينه براي شست و شوي فرش ارزشمند شما

شست و شوي اصولي فرش موجب حفظ كيفيت فرش مي شود

خشك كردن فرش در گرمخانه

بعد از اتمام تمامي مراحل شست و شو مهم ترين مرحله خشك كردن صحيح فرش است. يك قاليشويي معتبر مجهز به گرمخانه است و از نگه داري فرش در هواي آزاد خودداري مي كند و فرش را به صورت كاملاً خشك به مشتري تحويل مي دهد. نگه داري كردن فرش در هواي آزاد ممكن است باعث شود فرش در معرض نور خورشيد يا باران و يا سردي هوا قرار گيرد كه موجب آسيب رسيدن به بافت فرش خواهد شد.


انتخاب شما در مورد اين كه فرش خود را به كدام قاليشويي تحويل دهيد (بهترين قاليشويي در تهران) در نتيجه كار بسيار مهم است. از مهم ترين ملاك ها در انتخاب قاليشويي، متعهد بودن مديريت و پرسنل قاليشويي است كه به شما اين اطمينان را مي دهد كه فرش خود را با بهترين كيفيت تحويل بگيريد. قاليشويي ايرانيان مي تواند يك انتخاب عالي براي شست و شوي فرش شما باشد تا در نهايت از فرش تميزي كه تحويل مي گيريد احساس رضايت داشته باشيد. اين قاليشويي داراي تمامي تجهيزات لازم براي شست و شوي فرش شما به بهترين نحو ممكن است. تحويل به موقع و برخورد مناسب با مشتري از جمله مسائل مهمي است كه در اين قاليشويي مورد توجه بسيار است.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۶:۴۹ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

ضرورت توجه و حمايت از بافندگان فرش كردستان

ضرورت توجه و حمايت از بافندگان فرش كردستان

 


قاليشويي فلكه چهارم تهرانپارس

فرش دستباف كردستان به دليل استحكام بالا و زيبايي و ظرافت خاص طرفداران زيادي در بازار‌هاي ملي و بين المللي دارد و در صورت حمايت از فرشبافان و فعالان اين حوزه، مي‌تواند سهم عمده‌اي از صادرات استان را به خود اختصاص دهد.

 


ضرورت توجه و حمايت ازبافندگان فرش كردستانبه گزارش خبرگزاري صداوسيما مركز كردستان، فرش دستباف كردستان به خاطر نوع طرح، بافت و دوام آن از جمله فرش‌هاي مشهور جهان به شمار مي رود، شهرت فرش‌هاي سنندج و بيجار به واسطه دستان هنرمند فرش بافان اين ديار به دست آمده است.

 


۵۰ هزار بافنده كردستاني عضو تشكل‌ها و انجمن‌هاي فرش دستباف، سالانه ۱۸۰ هزار مترمربع فرش روانه بازار مي‌كنند و تاكنون ۱۸۵ پروانه بهره برداري توليد فرش در استان صادر شده، اما آمار دقيق ازصادرات فرش وجود ندارد.

 


در كردستان تاكنون ۱۳ هزار بافنده زير چترحمايتي بيمه قرار گرفته اند موضوعي كه بافندگان فرش را راضي نمي‌كند و البته تسهيلاتي هم براي حمايت از بافندگان فرش پرداخت شده كه نقطه اميدي براي حمايت بيشتراز فعالان اين قشر است.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۴۳:۳۹ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)